"Dårlig ide"

Shanett

Glad i forumet
Ja,overskriften er samboer sine ord:/
Han mener dette er en dårlig ide,og et dårlig tidspunkt å få et til barn på. Fordi han går på skole et stykke unna.
Forklarer han at dette går jo bra,og dessuten er vi voksne og må ta "konsekvensene" av det vi gjør. Det var ikke planlagt,men han visste like godt som meg at jeg ikke brukte prevensjon. Dessuten bor jeg hjemme hos mamma i uka når han er på skole,så jeg kommer til å få masse hjelp.

Det er ikke det at han vil prøve å få meg til å ta abort,men han vil nok innerst inne at jeg gjør det,men han sier ikke noe om det.
Håper han vender seg til tanken snart,sånn at jeg kan dele gleden min med han

Jaja,måtte bare si det til noen..Ikke meninga å begynne å klage her på forumet allerede

 
forstår deg veldig godt.. 
det ødelegger liksom litt av gleden av dette svangerskapet om han ikke gleder seg med deg.. 
når jeg ble gravid med sønnen min så snakka ikke sambo med meg på 2 uker for han var TOTALT imot dette.. å jeg sa jo det samme som deg at vi er voksne mennesker som må ta konsekvensene av det som ble gjort.. å han var også VELDIG klar over at jeg ikke gikk på no prevangsjonsmiddel.. 
men alt snudde etter noen uker da gledet han seg bare å nå etter sønnen vår kom til verden så klarer han ikke å holde fingrene vekke i fra han å bare må kose å kysse på han ;) så jeg håper det ordner seg for deg å samboeren din ;) å på denne siden så er det lov å dele både oppturer & nedturer , tårer & latter ;) 
sender deg en god klem ;)
 
Skjønner godt du vil lufte tankene jeg, men han kommer nok til å glede seg etterhvert skal du se :)

Mannen min ønsket ikke flere barn nå og han tok bare en råsjans på nyttårsaften bare fordi det var nyttårsaften og jeg ble gravid..
Han viser aldri glede så tidlig, men han sa bare at vi får ta det som det kommer..
Når ungen først er ute er han verdens stolteste og jeg får nesten ikke holde ungen selv en gang når vi er borte - han vil bare vise fram :D

Så svangerskap messig gleder jeg meg på "egenhånd" hehe
 
Back
Topp