Dårlig i magen..

gullkua

Forelsket i forumet
Ikke forstoppelse her i allefall!!! Stikk motsatt!!! Flyr på do flere gang om dagen!! Vet det er ekle detaljer, men det er ikke fast det som kommer.. Er det normalt? vært sånn ei ukes tid nå..

Er nok ganske normalt det også. Har slitt litt med det samme. Først har magen vært hard, og jeg har slitt med å gå på do. Noen dager etterpå er det helt motsatt, og jeg løper sånn som du gjør.

Takk for svar! Tenkte det var ganske normalt, men så greit å sjekke det opp! har ikke hatt noe forstoppelse, bare rennende.. Men vi er jo forskjellig! Så lenge det ikke er unormalt er det greit! Bedre enn forstoppelse! ;)

Jeg har nesten hatt det sånn siden jeg blei gravid denne gangen!!! Flyr på do i ett kjør. Kaller det nervøs mage, og satser på at det er normalt!!:) Båre husk å hamstre mykt dopapir emoticon

s

miss daisy skrev:
Er nok ganske normalt det også. Har slitt litt med det samme. Først har magen vært hard, og jeg har slitt med å gå på do. Noen dager etterpå er det helt motsatt, og jeg løper sånn som du gjør.

Sånn har jeg hatt det i noen uker nå. Har som regel diarè om morningen sammen med kvalmen :/
Kan ikke huske jeg hadde det sånn med snuppa..

Jeg har også vært mye plaget med det i ca 14 dager nå...og mye mageknip/luftsmerter :/
Håper inderlig det er normalt..hadde ikke det forrige svangerskap... men er utrolig kvalm og det er vel et "godt" tegn:p

Jeg er dårlig i magen i den forstand at jeg har mye luftsmerter... :P og oppblåst. På klvelden kjennes det ut som om magen min skal sprekke >_<

Back
Topp