Dårlig i form?!?!

*_tingeling_*

Glad i forumet
Jeg er nå kommet i uke 25 og føler kondisen min er ganske dårlig! Jeg blir anpusten for ingenting og hjerte donker fortere enn før. [:o] Jeg har ikke vært mye aktiv heller og føler det er på høy tid å begynne! Hvordan er det med dere?  

flax at d e normalt... sku nestn tru at æ hadde kols :)

Dataen står i 2. etg. og jeg puster og peser enda[:D]

Ja puster og peser veldig... Hjerte dunker og det flimrer for øyan også innimellom, men da har æ virkelig slitt mæ ut...Æ har lagt på mæ 11 kg allerede [:(] klart det blir tungt for kroppen... Men æ bruke å gå tur sammen med noen venninder flere ganga i uka... vi går itj langt men det e stortsett bare oppover bakka[&:] 
Kjenne melkesyra ja... men det e godt etterpå... om æ itj klare å stopp vekta så prøve æ no å hold formen vedlike [:)] PS! har vært røykfri i 4 mnd no [:D]

Gratulerer som røykfri annic73:)

Jeg peser som et lokmotiv og har blitt skikkelig tung i kroppen. Det værste er å gå i trapper o.l., men ingenting stopper meg i å shoppe!!![;)]

Kjenner meg godt igjen! Hadde en plan om å fortsette å trene i svangerskapet, men i  starten eide jeg ikke energi.  Så ble jeg plaget med bekkenløsning, så jeg måtte fryse medlemskapet mitt på senteret. Har gått en del i fysioterpi, men har hatt så mye smerter i det siste at jeg måtte droppe det.  Så nå er det full sykemelding og ligge en del på sofaen. Ikke mye kondis av det nei! Må man så må man.  Tror også det er vanlig å bli mer tungpustet.  Vi trenger ikke ha dårlig samvittighet for det i allefall.  

Back
Topp