Dårlig humør...

sunway

Forelsket i forumet
Phu.... Alt er gale for tiden. Er i skikkelig dårlig humør. Alle rundt meg irriterer meg, uten den skjønne gutten min på 2 år hjemme da. Venter mensen torsdag eller fredag, så det kan jo være pms, men kan overhodet ikke husket å ha vært sånn pms før. Kan jeg være gravid? Sukk, i dag er virkelig en tung dag. Heldigvis er arbeidsdagen snart over og jeg kan gå hjem og grine en skvett.

Kan jo hende du er gravid!!!

Har du prøvd å bli det???

Uansett ikke noe moro med sånne dager, men vi har dem alle en gang i mellom dessverre....

Ja, vi prøver å bli gravid, så jeg tar det som et positivt tegn i mangel på andre symptomer. Men er ikke kjekt dette her altså. Kunne tenkt meg en lang ferie bort fra alt som heter jobb! Argh...

Krysser fingrene for at du er gravid jeg....

TRIVES DU VANLIGVIS I JOBBEN DIN? KANSKJE DU ER LITT UTBRENT?

Tusen takk for det. Trenger det, for egentlig har jeg en ekkel følelse av at vi ikke har klart det denne gang. Men det blir noen spennende dager fremover. Har ikke mensen kommet til lørdag tester jeg. Og er den positiv da, tross min ekle følelse, kommer jeg til å bli verdens lykkeligste person igjen. thihi...

Har dere prøvd lenge eller??

Nei, vi har nok ikke prøvd så lenge heller. Så det er nok ikke det som gjør meg i dårlig humør. Har egentlig ikke noe hast, men ble fort gravid sist, så forventer vel egentlig det nå også, men det er nok ikke så lurt å forvente noe sånt. Det er jo ikke en selvfølge å bli gravid. Er i vår 2 prøveperiode nå.

Back
Topp