Dårlig humør...

sunway

Forelsket i forumet
Phu.... Alt er gale for tiden. Er i skikkelig dårlig humør. Alle rundt meg irriterer meg, uten den skjønne gutten min på 2 år hjemme da. Venter mensen torsdag eller fredag, så det kan jo være pms, men kan overhodet ikke husket å ha vært sånn pms før. Kan jeg være gravid? Sukk, i dag er virkelig en tung dag. Heldigvis er arbeidsdagen snart over og jeg kan gå hjem og grine en skvett.

TRIST AT DU HAR DET SÅNN..MEN SOM EG SVARTE PÅ GENERELT FORUM, ER DU LITT UTBRENT? TRIVES DU VANLIGVIS I JOBBEN DIN?
KRYSSER FINGRENE FOR AT DU ER GRAVID DÅ SÅ KLART!![:)]

Det kan nok godt hende at det er mest på grunn av jobben at humøret mitt er så langt nede. For det kommer seg veldig når jeg henter Kasper i barnehagen, han får meg alltid i godt humør. Har søkt ny jobb, så det blir jo spennende. Men er litt usikker på om jeg skal ta den viss jeg får den da. Blir jo litt dumt å begynne i ny jobb og etter en uke er jeg sykemeldt på grunn av morgenkvalme.....

FORSTÅR..
det viktigeste er at du trives med det du gjere! DETTE VEIT EG ALT OM, HAR SLITT MED DEPRESJON I OVER 3 ÅR, no endelig så er eg snart frisk, fordi eg har bestemt at eg vil gjere det eg føler for, og driter i kva andre syns eg burde gjera.

og husk at du skal ikkje tenke på om du vert sjukemeldt etter at du starter i ny jobb, for det beste er jo at du har jobb så du får permisjonspenger..eller?
det er din rett, og viss noken blir sure for at du blir ( ER ) gravid, ja så er det ein dritt arbeidsplass uansett så då er det jo berre å utnytte situasjonen med god samvittighet, og bytte jobb etterpå[;)]

LYKKE TIL!! [:)]

hei Sunway!

Håper humøret er bedre i dag og at Kasper fikk muntret deg opp som vanlig. Vi kan jo krysse fingrene for at du er gravid og at humørsvingnungene kommer fra det:-) Vi kan jo alle ha dårlige dager, og gravide svinger vel enda mer i humøret!!

Høres spennende ut med ny jobb også. Hvis du ikke trives spesielt bra i den du har, så er vel ikke et bytte å forakte! Hvis du er gravid, så bør jo arbeidsgiveren din være glad for å få deg med på laget uansett. Tenk for en ressusr du er når du kommer tilbake fra permisjon!!

Lykke til! Bare skriv igjen hvis du vil ha litt trøst og oppmuntring!!

M

Tusen takk monicababe!
Kjekt med litt oppmuntring. Men det går faktisk mye bedre i dag, og Kasper får meg alltid i godt humør. Han er verdens snilleste lille gutt på 2 år!!
Jeg vet ikke helt med den nye jobben, må jo først bli innkalt til intervju og sånn, så får jeg bestemme meg når jeg eventuelt får jobben. Og kan jo håpe på at jeg får positiv graviditetstest om et par dager, for da skifter jeg uansett ikke jobb. Trives jo egentlig bra, og mange av kollegaene er som venninner, men sånt går jo opp og ned, det er jeg klar over, men har vært en del dritt her i det siste. Så tusen takk for oppmuntrende ord, det hjelper å ha noen å prate med.

Hei igjen!

Godt å høre at det går bedre i dag!
Jeg hadde en skikkelig kjip periode før sommeren. Da var et syk, og ble etterhvert sykemeldt. Trodde at jeg ikke likte meg på jobben og at alt var ille der. Men nå er jeg frisk igjen og trives bedre enn på lenge! Har skjønt at det bare var en lei periode jeg hadde.

Håper at humørsvingningene skyldes graviditet. Det hadde jo vært topp da!
Kasper høres helt herlig ut. Gleder meg veldig til å få barn selv etterhvert!

Det blir spennende å se om den nye jobben høres spennende ut da. Hvis det blir aktuelt. Gleder meg til å høre om det!

Ha en fin fag på jobben i dag!!

M

Tusen takk!

Vil ønske deg også lykke til med prøvingen! Du må bare glede deg masse til å bli gravid, det er kjempespennende! En fantastisk følelse. Har dere prøvd lenge?

Vi prøver faktisk ikke enda!
Jeg kom inn på dette forumet fordi jeg trodde jeg kanskje var blitt gravid på P-piller for en tid tilbake. Jeg var ikke gravid, og oppdaget plutselig at jeg var lei for det! Derfor har jeg nå sluttet på pilla, og prøver å finne ut av syklusen min. Mannen min vil gjerne vente litt med å prøve, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet! Jeg ville jo helst ha begynt allerede, men, men. Venter første mens etter pille-slutten om noen dager. Spennende å se hvordan kroppen funker uten pillene. Har ikke hatt opphold på 12 år!

Har dere prøvd lenge denne gangen? Gikk det fort sist gang?

Jeg gikk på p-pillen forrige gang og mensen kom som den skulle etter det, og hadde en blødning og så ble jeg gravid. Så det gikk rimelig kjapt ja. Derfor håper jeg jo at det skal skje denne gangen også, men det er jo ikke sikkert. Har hatt hormonspiral nå og tok den ut i begynnelsen av august, så vi har ikke prøvd så lenge. Men jeg er så utålmodig av meg og tiden snegler seg avgårde.

Skjønner godt at du er utålmodig. Kjenner til det selv. Nå føler jeg at jeg "mister" tid mens jeg venter på at mannen skal bli klar. Håper han får ut fingeren snart altså. Vil så gjerne komme igang med prøvinga!

Lykke til da! Det høres jo ut som om du blir lett gravid så vi kan jo håpe spiren allerede sitter

Krysser alt jeg har!!

Ja, det håper jo jeg også på da. Blir spennende i dag og i morgen og eventuelt fredag om mensen kommer. Skal teste på lørdag viss jeg ikke ser noe til tante rød.
Hvor gammel er dere da? Måtte mase litt for å få med meg gubben jeg også, og måtte mase enda mer for å komme i gang nå andre gang enn første gang. Men nå er han med og gleder seg han også.

Hei igjen!

Ble litt opptatt på en annen tråd!

Vi er 27 begge to. mannen min blir 28 i oktober. Det er på tide da synes jeg. han er på glid, men vil ha litt mer tid for å venne seg til tanken på nå bli far!

Krysser fingrene for at tante rød holder seg LAAANGT borte fra deg! Blir spennende å se når det nærmer seg da!!

Krysser fingrene!

Da er vi omtrent på samme alder. Jeg er 28 og mannen min blir 30 i november. Du kan jo prøve å forklare han at det er jo ikke sikkert at dere er så heldig å bli gravid med det samme at det kan ta litt tid, og da er det jo greit å komme tidlig i gang. Hehehe... Det gikk på min mann i vert fall.

Har sagt til mannen min at det kan ta lang tid før jeg blir gravid, men hans motargument er at det kan ta kort tid også. Tror nok bare han trenger litt tid for å venne seg til tanken. han må liksom tro at HAN har kommet på ideen(hehe). Regner med at han er klar om noen måneder. Håper det går fortere enn jeg tror. Hadde vært så deilig å endelig få PRØVE. Gleder meg vilt til å bli gravid!!!

Ja, det bør du. For det er en fantastisk følelse å være gravid!! Unner alle den følelsen!

Thohoo!!

jett om jeg skal ROOOPE høyt her inne når mannen endelig har lyst til å prøve. Det blir knallbra!!

Kos deg fram til testing. Krysser fingrene for at mensen holder seg langt borte fra deg nå!!

Lykke til!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp