Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da sønnen hadde sølt makrell i tomat over hele kjøkkenet klikka jeg nesten i vinkel
Det stinket sånn inni granskogen.
Han vet jo ikke at jeg er gravid (og alt det fører med seg), så han fikk en real unnskyldning etterpå altså
Huff, jeg skjemmes fortsatt over den episoden der. Har funnet ut at det er best å trekke seg unna av og til 
Så da er det flere med meg og det er da enda godt.. kjenner jeg nesten går i oppløsning. Ustabil som været her på sunnmøre. Skal på ul i mårratidli å grua me som bare det.. hatt blødninger og smerter og redd for ka som vil vise eller ikke vises på skjermen. E e nok ikke lett å være rundt om dagen. Til dokke andre sure: drog på smilebandet av historiane dokka da så vi får muntre opp kvarandre ekje så enkelt når en samtidig ska skjule graviditeten heller
Masse lykke til i morgoSå da er det flere med meg og det er da enda godt.. kjenner jeg nesten går i oppløsning. Ustabil som været her på sunnmøre. Skal på ul i mårratidli å grua me som bare det.. hatt blødninger og smerter og redd for ka som vil vise eller ikke vises på skjermen. E e nok ikke lett å være rundt om dagen. Til dokke andre sure: drog på smilebandet av historiane dokka da så vi får muntre opp kvarandre ekje så enkelt når en samtidig ska skjule graviditeten heller