Dårlig humør?

Wimzah

Blir kjent med forumet
Humørsvingninga? Hjelpes kor ej kjenne på surhet inne i mej i dag.. nåkken andre som har opplevd det? Mannen sa hade, og forsvant.. ups.

Kjent på den ja! Heldigvis syns kjæresten at jeg er fryktelig artig når jeg er vrang og urimelig :p så ender med at vi begge sitter å ler hehe!

Har hatt det sånn en ukes tid nå. Alt irriterer, og jeg fyrer meg opp over bagateller jeg ikke ville han enset tidligere. Liker ikke å gå rundt å være irritabel hele tiden, er jo vanligvis veldig glad og optimistisk..

Jeg også:-S sur å sint for alt. En ting er gubben, han tåler der. Verre med barna, der får jeg ofte dårlig samvittighet, tar meg i å være altfor streng.

Kjenner meg igjen :happy: Da sønnen hadde sølt makrell i tomat over hele kjøkkenet klikka jeg nesten i vinkel :nailbiting: Det stinket sånn inni granskogen.
Jeg bare "måååå du ha makrell på brødskiva di?" Han så på meg med store øyne og sa "jeg trodde du likte makrell i tomat jeg mamma..?"
Joda, jeg gjorde jo det... Men det gjør jeg tydeligvis ikke lenger :yuck: Han vet jo ikke at jeg er gravid (og alt det fører med seg), så han fikk en real unnskyldning etterpå altså :Heartred Huff, jeg skjemmes fortsatt over den episoden der. Har funnet ut at det er best å trekke seg unna av og til :bom

Jeg har innsett at jeg som ellers ser på meg selv som ei ganske blid og grei jente kan forvandles til et skikkelig hurpe med graviditetshormoner!

Ikke så lett på jobb med vanskelige brukere som er fremmedspråkelige og allerede sliter med annet kvinnesyn. Det å ta seg sammen er jammen lettere sagt enn gjort!

Det ender med at jeg er mye hjemme fordi jeg ser det er best å holde meg unna folk!

Så da er det flere med meg og det er da enda godt.. kjenner jeg nesten går i oppløsning. Ustabil som været her på sunnmøre. Skal på ul i mårratidli å grua me som bare det.. hatt blødninger og smerter og redd for ka som vil vise eller ikke vises på skjermen. E e nok ikke lett å være rundt om dagen. Til dokke andre sure: drog på smilebandet av historiane dokka da så vi får muntre opp kvarandre ekje så enkelt når en samtidig ska skjule graviditeten heller

Så da er det flere med meg og det er da enda godt.. kjenner jeg nesten går i oppløsning. Ustabil som været her på sunnmøre. Skal på ul i mårratidli å grua me som bare det.. hatt blødninger og smerter og redd for ka som vil vise eller ikke vises på skjermen. E e nok ikke lett å være rundt om dagen. Til dokke andre sure: drog på smilebandet av historiane dokka da så vi får muntre opp kvarandre ekje så enkelt når en samtidig ska skjule graviditeten heller

Kjenner meg såååå igjen i denne. Har selv spottet i 2 uker. Håper det går fint for dere i morgen. Uansett så er det alltid godt å få litt mer klarering i ting. Masse lykke til :)

Masse lykke til i morgo:)

Når går dinna surhetsfølelsen over da? Konstant småkvalm så tærer vel sitt på humøret.. er jo liksom nå man skal være glad å lykkelig. Føler meg alt annet enn det..

Back
Topp