Dårlig humør ..

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Tips til å boooste humøret?

Vært i dårlig humør og vært generelt sliten siste mnd.. noen som har tips til meg... Trenger å smile hyppigere og være mer fornøyd....

tenk deg en gryte og alle belastninger vi selv har.
jo mer belastning man har, jo mer tappes fra gryta.
ergo, man blir sliten, utmattet, irritabel, lei, stresset osv.

hva er ditt påfyll i gryta ?
sett deg ned og tenk på hva som skal til for at DU skal ha det bra, for at DU skal ha energi. :)

det er viktig at vi fyller på.
det er veldig lett hvis man har havnet nedpå, at man glemmer påfyllet :)

Gode tips detta!!! Takk! [:)] Lett å bare tenke negativt.. og gruble rundt det..!

Skal på fest med jobben lørdag så det tror jeg kan bli bra!! ellers hadde det vært veldig hyggelig å kommet til deg Fru H! [:)]

ellers får du sette på farvorittmusikken (best uten unger og mann til stede) og danse rundt og synge høyt, ringe til ei venninne og bare skravle, finne en god film -sitte under pledd med smågodt og brus og bare le høyt.

Funker på meg [;)]

ORIGINAL: *Carine*

ellers får du sette på farvorittmusikken (best uten unger og mann til stede) og danse rundt og synge høyt, ringe til ei venninne og bare skravle, finne en god film -sitte under pledd med smågodt og brus og bare le høyt.

Funker på meg [;)]

Høres herlig ut i grunnen[:)] Ikke ofte en er helt alene..!

du får sende mann og barn ut en dag, si du skal ha alene-tid og at de ikke får komme tilbake på minst to timer [:)]

Spørs det..! [:)] Vanskelig å kaste de ut når jeg jobber turnus og har masse ugunstige vakter så de må være alene hjemme.. er mye alene med frøkna hver for oss..! men skal lufte det for han!

Back
Topp