Dårlig humør under eggløsning

Hvorfor får jeg så dårlig humør under eggløsning? Alt er dritt og vil bare være i fred. Merkelig, skulle det ikke vært motsatt???
Jeg er likeens :hilarious: Masse sexlyst og dritt humør. Blir så skuffet hvis samboer avviser meg om sex, eller om han ikke vil gjøre det når jeg har tenkt det :facepalm: Ellers er lunta litt kortere enn ellers :p

Jeg blir skikkelig deppa. Ikke sint eller irritert men bare skikkelig deprimert følelse. Varer 2-3 dager. Utrolig slitsomt og kommer som lyn fra klar himmel. Plutselig bare snur humøret til helt i bånn som å vri på en bryter.

Jeg hadde ikke samme før, men nå :banghead: Det kommer sint og tårer, utrolig irriterende humør:shifty:

Samme her!! Trodde jeg var alene om det. :eek: Det er helt nytt for meg og siden jeg ikke har testa etter EL regelmessig så har jeg mista EL pga dette.

Har jo skrevet opp alt av symptomer i appen min, så i ettertid har jeg gått tilbake for å se hvilke symptomer jeg hadde når EL må ha skjedd. Ved EL har jeg hatt lav sexlyst (og har i de periodene sagt nei til sex og vært i litt meh-humør), ikke noe særlig med utflod som man kan se og ellers ingen symptomer på noe.

Jeg har høy sexlyst før og etter EL, men ikke under EL, eggehviteutflod kommer rett før TR!? Det er helt motsatt av sånn jeg har hatt det før, så jeg er forvirra for å si det mildt. :hilarious:

Samme her!! Trodde jeg var alene om det. :eek: Det er helt nytt for meg og siden jeg ikke har testa etter EL regelmessig så har jeg mista EL pga dette.

Har jo skrevet opp alt av symptomer i appen min, så i ettertid har jeg gått tilbake for å se hvilke symptomer jeg hadde når EL må ha skjedd. Ved EL har jeg hatt lav sexlyst (og har i de periodene sagt nei til sex og vært i litt meh-humør), ikke noe særlig med utflod som man kan se og ellers ingen symptomer på noe.

Jeg har høy sexlyst før og etter EL, men ikke under EL, eggehviteutflod kommer rett før TR!? Det er helt motsatt av sånn jeg har hatt det før, så jeg er forvirra for å si det mildt. :hilarious:

Dette høres ut som meg! Har det akkurat likt. Missa EL mange ganger pga det der. Nå har jeg omsider skjønt det, men det blir litt "pliktsex" aktig rundt EL nå.. Men nå vet jeg hvorfor jeg blir sånn. Det hjelper. Går mye tur og passer på å trene de dagene jeg har det sånn, føler det hjelper en god del for meg da.

Dette høres ut som meg! Har det akkurat likt. Missa EL mange ganger pga det der. Nå har jeg omsider skjønt det, men det blir litt "pliktsex" aktig rundt EL nå.. Men nå vet jeg hvorfor jeg blir sånn. Det hjelper. Går mye tur og passer på å trene de dagene jeg har det sånn, føler det hjelper en god del for meg da.
Det er så rart :hilarious: Altså.. det er som om kroppen ikke vil ha baby. :wacky: Ikke sant, det er det jeg er litt redd for nå, at jeg må tvinge meg til å ha sex. Jeg håper at lysten på baby får humøret opp, men vi får se. :wideyed: Det er jo bra at man blir kjent med kroppen sin med tiden da så nå håper jeg det klaffer snart. :shy:

Det er så rart :hilarious: Altså.. det er som om kroppen ikke vil ha baby. :wacky: Ikke sant, det er det jeg er litt redd for nå, at jeg må tvinge meg til å ha sex. Jeg håper at lysten på baby får humøret opp, men vi får se. :wideyed: Det er jo bra at man blir kjent med kroppen sin med tiden da så nå håper jeg det klaffer snart. :shy:
Kjenner meg igjen i dette med manglende lyst rundt EL. Jeg blir furten og vrang hvis mannen prøver å få meg med. Jeg blir sur og innbiller meg at han kun vil ha sex fordi han "må" fordi det er eggløsningstid. Får for meg at han ikke liker meg og at han ikke bryr seg om meg osv. Blir helt kokko noen dager rundt EL. Blir skikkelig muggen og avvisende, så er flere ganger jeg bare snur meg vekk og nekter sex :wacky:

Kjenner meg igjen i dette med manglende lyst rundt EL. Jeg blir furten og vrang hvis mannen prøver å få meg med. Jeg blir sur og innbiller meg at han kun vil ha sex fordi han "må" fordi det er eggløsningstid. Får for meg at han ikke liker meg og at han ikke bryr seg om meg osv. Blir helt kokko noen dager rundt EL. Blir skikkelig muggen og avvisende, så er flere ganger jeg bare snur meg vekk og nekter sex :wacky:
Hva er det med oss? :hilarious::hilarious: Har det akkurat sånn haha! Det er akkurat derfor jeg har tenkt at «nåå kan jeg i alle fall ikke ha EL». :bored::shifty:

Veldig rart, jeg har trodd at det har vært noe galt med meg. At hormonene mine er i ubalanse, men det skal kanskje bare være sånn :rolleyes:

Jeg er så glad for at jeg fant denne tråden, har slitt med dette en stund nå, men har aldri vært sånn før. Blir utrolig irritert, avvisende, frustert osv. rundt eggløsning. Og hvis han prøver å nærme seg blir det bare enda verre. Huff...:sorry:

Akkurat sånn har jeg det også!! Utrolig frustrerende. Jeg irriterer meg for alt, skaper dårlig stemning og føler meg skikkelig nede.. Utrolig lettelse å lese at flere føler det samme. Føler meg fysisk og psykisk på topp i dagene før EL, men selve dagen og dagene etter er no drit.

Helt likt!!! Kjære tid det var godt å lese det er flere enn meg!! Og kan virkelig ikke fordra den der pliksexen.. vondt gjør det ofte ved dyp penetrering også under el :( Trodde også man skulle ha økt sex lyst under el… ganske naturstridig for forplantning det humøret mitt gitt :p

Back
Topp