Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er likeens Masse sexlyst og dritt humør. Blir så skuffet hvis samboer avviser meg om sex, eller om han ikke vil gjøre det når jeg har tenkt det Ellers er lunta litt kortere enn ellersHvorfor får jeg så dårlig humør under eggløsning? Alt er dritt og vil bare være i fred. Merkelig, skulle det ikke vært motsatt???
Jeg er likeens Masse sexlyst og dritt humør. Blir så skuffet hvis samboer avviser meg om sex, eller om han ikke vil gjøre det når jeg har tenkt det Ellers er lunta litt kortere enn ellers
Samme her!! Trodde jeg var alene om det. Det er helt nytt for meg og siden jeg ikke har testa etter EL regelmessig så har jeg mista EL pga dette.
Har jo skrevet opp alt av symptomer i appen min, så i ettertid har jeg gått tilbake for å se hvilke symptomer jeg hadde når EL må ha skjedd. Ved EL har jeg hatt lav sexlyst (og har i de periodene sagt nei til sex og vært i litt meh-humør), ikke noe særlig med utflod som man kan se og ellers ingen symptomer på noe.
Jeg har høy sexlyst før og etter EL, men ikke under EL, eggehviteutflod kommer rett før TR!? Det er helt motsatt av sånn jeg har hatt det før, så jeg er forvirra for å si det mildt.
Det er så rart Altså.. det er som om kroppen ikke vil ha baby. Ikke sant, det er det jeg er litt redd for nå, at jeg må tvinge meg til å ha sex. Jeg håper at lysten på baby får humøret opp, men vi får se. Det er jo bra at man blir kjent med kroppen sin med tiden da så nå håper jeg det klaffer snart.Dette høres ut som meg! Har det akkurat likt. Missa EL mange ganger pga det der. Nå har jeg omsider skjønt det, men det blir litt "pliktsex" aktig rundt EL nå.. Men nå vet jeg hvorfor jeg blir sånn. Det hjelper. Går mye tur og passer på å trene de dagene jeg har det sånn, føler det hjelper en god del for meg da.
Kjenner meg igjen i dette med manglende lyst rundt EL. Jeg blir furten og vrang hvis mannen prøver å få meg med. Jeg blir sur og innbiller meg at han kun vil ha sex fordi han "må" fordi det er eggløsningstid. Får for meg at han ikke liker meg og at han ikke bryr seg om meg osv. Blir helt kokko noen dager rundt EL. Blir skikkelig muggen og avvisende, så er flere ganger jeg bare snur meg vekk og nekter sexDet er så rart Altså.. det er som om kroppen ikke vil ha baby. Ikke sant, det er det jeg er litt redd for nå, at jeg må tvinge meg til å ha sex. Jeg håper at lysten på baby får humøret opp, men vi får se. Det er jo bra at man blir kjent med kroppen sin med tiden da så nå håper jeg det klaffer snart.
Hva er det med oss? Har det akkurat sånn haha! Det er akkurat derfor jeg har tenkt at «nåå kan jeg i alle fall ikke ha EL».Kjenner meg igjen i dette med manglende lyst rundt EL. Jeg blir furten og vrang hvis mannen prøver å få meg med. Jeg blir sur og innbiller meg at han kun vil ha sex fordi han "må" fordi det er eggløsningstid. Får for meg at han ikke liker meg og at han ikke bryr seg om meg osv. Blir helt kokko noen dager rundt EL. Blir skikkelig muggen og avvisende, så er flere ganger jeg bare snur meg vekk og nekter sex
Jeg er helt likJeg er likeens Masse sexlyst og dritt humør. Blir så skuffet hvis samboer avviser meg om sex, eller om han ikke vil gjøre det når jeg har tenkt det Ellers er lunta litt kortere enn ellers