Dårlig hud!!!

Vimsemor*

Glad i forumet
Etter at jeg begynte på nye p-piller,Jasmin,så fikk jeg så utrolig dårlig hud!! (tror d er pga de,kan jo seff være tilfeldig også har alltid sliti med litt dårlig hud,men ikke sååå ille)[&:] Har hatt ett skikkelig utbrudd på d ene kinnet i snart 2 mndr,er jo så styyyygt!!!![8D][&:][:@] Prøver å dekke d til,hjelper litt men ikke nok.
Bruker d Vic skummet i ansiktet når jeg dusjer og de Nivea serviettene på kvelden for å få vekk sminke,men tror ikke d er bra nok nei!![&:]
Noen som har noe tips om bra produkter som jeg kan bruke for å forbedre detta??
Tenkte jeg sku prøve d Vichy merket som de har på apoteket,noen som har prøvd eller bruker d??

bruker vichy og er veldig forn;yd selv... kjøp med deg en basiron krem mens du er der... Er en krem som hjelper kviser å forsvinne...

Ja og ikke dekk det med sminke hele tiden... husk huden liker å puste... kjøp eventuelt et mineral pudder... Ikke noe oljebasert

Åj, nå fikk jeg en Aha-opplevelse!
Jeg begynte på Yasmine for to mnd siden, og har fått utbrudd i panna. Har ikke tenkt at det var p-pillene som gjorde det, men det er det jo sikkert!

Aner ikke hva som hjelper, prøver også å rense og sånt, men har ikke funka til nå[&:] Bruker bare en sånn fra vanlig dagligvarebutikk, den som begynner på C.. haha[8D]

Vichy Normaderm er den eneste serien  jeg har funnet som har klart å holde den der "fjortis" huden min nogenlunde i sjakk. Jeg er iallfall veldig fornøyd[:)]

Takk for svar jenter[:D]
Ja kanskje jeg burde bytte p-piller,ser d ikke bare er meg som har hatt utbrudd av di[&:]
Jeg ser jo hel J[:@][&:][8D][:@] ut...uff....hehe....får nok prøve meg litt frem her[;)]

Jeg har faktisk helt motsatt erfaring med det p-pillemerket! "Gleder" meg til jeg kan begynne igjen (ammer fortsatt), for huden min har blitt helt grusom det sist halve året[:@] Har prøvd det meste av renseprodukt, men finner ikke noe som er god på min hud[:(]

Hadde jeg vært deg hadde jeg slutta på de pillene og prøvd noen andre.
Du kommer til å bli plaga så lenge du gå på de.
Jeg har prøvd en god del produkter. Jeg synes de uten parfyme fungerer
best på uren hud,de med parfyme har motsatt virkning på min hud.

*Jeg ble ikke bra i huden før jeg slutta å ta pillene*

Back
Topp