Dårlig hud :/

*Secret*

Forelsket i forumet
Flere enn meg?

Regner med at det kommer av hormonene, men shit ass, har aldri hatt så dårlig hud før, virkelig rødprikkete og uren. Ser jo ut som en fjortiss midt i kvise-puberteten :P

Har ansiktsspa idag og håper det hjelper. Renser SKIKKELIG godt før jeg skal bruke min hjemmelagde ansikskrubb og deretter fuktgjørende dødehavsleire-maske og avslutte med fuktighetskrem for ansikt. Har selvsagt en god kopp te til. (Nei, den er ikke koffeinfri, I'm BAAAD :D )

Samma her!!! :-/ Har virkelig kommet i puberteten igjen ja... Liker det ikke, men tror det er på bedringens vei:-)

emoticon Jeg er også kvisete, noe jeg aldri er til vanlig.. Æsj.. Tror du vi må gå rundt sånn helt til januar? hehe

For meg er det motsatt, har til vanlig fet og litt kvisete hud, men er mye bedre nå under graviditeten

Tror kanskje jeg var litt kvisete forrige gang også, men ikke like ille. MEEEN; mot slutten fikk jeg skryt for at jeg hadde så fin hud, så det finnes håp.

Oppdatering av ansiktsspa:
 Skrubben gjorde underverker. Hvis noen lurer på hva den inneholder så er det:
-Sukker
-Litt kaffepulver (for å detoxe huden)
-Litt bakepulver (fordi det er svaaaakt etsende og tar død hud veldig godt)
-Olivenolje

Denne kan også brukes på leppene og skal gjøre underverker der også, men det prøver jeg etterpå :D

Har på ansiktmasken av dødehavsleire nå. Kjenner at den gjør noe med huden, håper det er positivt og ikke en allergisk reaksjon :) Menmen, huden kan nok ikke bli værre ihvertfall:P

Gunne skrev:
emoticon Jeg er også kvisete, noe jeg aldri er til vanlig.. Æsj.. Tror du vi må gå rundt sånn helt til januar? hehe

Er slik eg også. Håper da innderligt ikkje at vi må gå sånn til januar.. Da blir eg sprø!!

Er slik jeg og! Til vanlig så har jeg en og annen, nå er panna, ryggen og brystet dekt med kvise! Typen strøk med over kinner igår kveld og syntes jeg hadde så ru hud! :P Usj! Men det forsvinner vel etterhvert ;)

Var sånn her også, men virker som det har gått tilbake til normalen nå. Har også slutet med den sinnsyke røytingen av hår... Så da er det bare å glede seg til ammingen begynner og håret ramler av.

Hønepøne+2 skrev:
Var sånn her også, men virker som det har gått tilbake til normalen nå. Har også slutet med den sinnsyke røytingen av hår... Så da er det bare å glede seg til ammingen begynner og håret ramler av.

Oh yes!
Finner fortsatt hårballer etter starten av amminga rundt i leiligheten :P

Huff. Min hud er helt krise for tiden.. La en ansiktsmaske fra md med a vitamin i går. Håper det hjelper..

Back
Topp