Dårlig hud = jente?

Manana

gravid for første gang
Februarlykke 2015
Noen med erfaring? Forrige graviditet hadde jeg veldig dårlig hud de første 3-4 månedene, og da fikk jente. Denne gangen har jeg ikke merket noen forandringer i huden. Blir det kanskje gutt da?!

Jeg innbiller meg hvertfall at jeg har mye dårligere hud denne gangen, selv med bedre kosthold enn de andre gangene. Har to gutter :) men er rimelig sikker på at det er gutt denne gangen og ;)

Jeg har fått kviser etter at jeg ble gravid. Men sliter til vanlig med nuppete hud på lår og overarmer, men nå er nuppene borte :D Var sånn med snuppa også.

Har flere kviser nå, enn jeg har hatt i mitt liv hittil:p Veldig spent på om den teorien stemmer;)

Merker ikke noe særlig forskjell på huden. Litt kviser, ikke mye, men har det til vanlig også

Jeg har veeeeldig tørr hud, kviser og ser ikke ut egentlig hehe... Aldri hatt det slik før... Det du sier er min teori også. Vi venter en frøken, så for meg stemte det da:)

Kjempefin hud sist og ikke kvalm og fikk gutt. Fæl hud og kvalm nå, så spent på å se hva det er :)

Vil tro det er veldig tilfeldig.
Men sist hadde jeg forferdelig hud og har ei lita jente :)

Jeg har ikke merket noe spesielt heller. Nånn kvise her og der, me ikke mer enn vanlig :)
Får se om det blir gutt igjen da ;)

Jeg har fått veldig tørr og sensitiv hud i ansiktet. Spennende å se om det har noe å si.

Fått masse kviser, ikke vært plaget med det tidligere. Føler meg som en dass. Har to gutter. Var ikke sånn med de som jeg kan huske..

I mitt tilfelle så hadde jeg fin hud når det lå en gutt i magen :) denne gang er det jente, å både hud og hår ser helt fælt ut :p

Kvalm hele forrige svangerskap, husker ikke åssen huden var... kvalmen er på plass nå og kviser popper opp her og der... Fikk jente sist.

Jeg og er full i kviser! Tenker det for min del kan ha en sammenheng med at jeg sluttet på p-pillen i desember, men blir spennende å se :-) Aldri hatt plettfri hud, men lenge siden det har vært så ille som nå :-P

Oops, ble visst posta 2 ganger :)

Sniker litt her fortsatt..
Jeg hadde renere hud enn noen gang, når jeg gikk gravid med lillemor :)

Jeg har ikke hatt så dårlig hud siden jeg var tenåring og jeg har en liten gutt i magen. Men da blir han nok sikkert en veldig pen gutt siden han stjeler skjønnheten min:p

Last edited:
Back
Topp