smurfemamma91
Flørter med forumet
Kjæresten skulle bare ta noen uskyldige øl hos noen venner av oss, og kjørte han dit. Rundt 11 i kveld dro jeg også dit, fordi jeg kjedet meg, og var lei av å lese på studiene. Men der var det jo ingen! Så ringte kjæresten og sa hvor dem var, så fikk plukka dem opp da. Så når jeg spurte hva som skjedde nå, så fikk jeg bare at han skulle ut på byen. Han var greit bedugga, og reagerte ordentlig teit, når jeg var litt "kvass" mot han. Fikk også bare den at jeg kunne reise hjem også at jeg skulle putte nøkkelen i postkassa.
Åååh, kjenner jeg er ordentlig irritert, nærmere sint.
En ting hadde vært om jeg visste eller at han hadde sagt at han hadde løst å dra ut, ha en litt ordentlig "fyllekule", da hadde det vært no helt annet. Men ikke når det blir sånn som detta. Satt egentlig veldig godt hjemme under pleddet i pysjen, og endte med at jeg fiksa meg, og dro like raskt hjem som ut.
Hvordan hadde dere reagert? Bare jeg som overreagerer eller?
Sorry for litt knotete forklaring, men er trøtt og lei! Og en smule hormonell?!
Åååh, kjenner jeg er ordentlig irritert, nærmere sint.
En ting hadde vært om jeg visste eller at han hadde sagt at han hadde løst å dra ut, ha en litt ordentlig "fyllekule", da hadde det vært no helt annet. Men ikke når det blir sånn som detta. Satt egentlig veldig godt hjemme under pleddet i pysjen, og endte med at jeg fiksa meg, og dro like raskt hjem som ut.
Hvordan hadde dere reagert? Bare jeg som overreagerer eller?
Sorry for litt knotete forklaring, men er trøtt og lei! Og en smule hormonell?!