Dårlig gjort

Honningblomsten

Forumet er livet
Jeg var på fest i går, men dro hjem halv 10! Orket ikke sitte i en sky av røyk og alkohol med denne gravide luktesansen min.
Til tross for at jeg tilbrakte resten av kvelden edru i sofakroken våkner jeg å er kvalm :P Haha.. Dårlig gjort.. Men sånn er det å være gravid :)

Forresten! Jeg våkna nærmere halv 6, å da hadde ikke sambo kommet hjem enda, så da ringte jeg  han. Han var på vei hjem, han! Han GIKK hjem! Det er veeldig langt :P
Han hadde allerede gått en time, og hadde minst en time igjen! Gjett om han er sliten da :) hehe..

ååå.. hehe, er ikke det typisk når du først går på fest, og ikke drikker, og alikevel skal du våkne opp kvalm!   Var ute sist helg jeg også, kan med hjerte si at det ikke er det samme :p hehe.. 

oii, han fikk vel gå av seg rusen da i det minste? hehe..

ha en fin lørdag!:)

supermamma89 skrev:
ååå.. hehe, er ikke det typisk når du først går på fest, og ikke drikker, og alikevel skal du våkne opp kvalm!   Var ute sist helg jeg også, kan med hjerte si at det ikke er det samme :p hehe.. 

oii, han fikk vel gå av seg rusen da i det minste? hehe..

ha en fin lørdag!:)

Jeg følte meg feit og stygg, så jeg følte ikke at jeg passet inn der :P Jeg hadde egentlig ikke noe lyst til å dra på fest, for jeg var så sliten etter uka :) Så jeg hadde mest lyst til å slappe av å se en film eller noe :)

Ja, hehe! Han var nesten edru når jeg snakka med han :P Han hadde sååå vondt i beina når han kom hjem :P hehe

hehe, sånn er det men hvorfor i all verden GIKK han hjem? det hadde jeg aldri giddi..

Hehe. Jeg skal bort på bryllup hele neste helg jeg. Ei god venninne som skal gifte seg. Og hun vet ikke at jeg er gravid ennå. Og ikke har jeg tenkt å fortelle det ennå heller. Blir å drikke alkoholfri tømt på anna flaske vel. :-P Men huff ja, jeg føler meg max feit og stygg! Gruer meg til å liksom skal se fin ut i kjoler! :-/ (Hvorfor i all verden gikk han hjem?!)

FrustrertFrøken skrev:
Fordi han hadde ikke råd til taxi :P hehe..

Jaja, da fikk han seg vel en god treningstime da!

Back
Topp