Dårlig form.........

preggy

Betatt av forumet
Hm, er det normalt å få tilbake noe av den dårlige formen som preget de 3-4 frøste månedene av svangerskapet? Trøtt, uvel, kvalm og veldig, veldig sliten?( pluss på et par svangerskapstillegg, som feks, hoven, halsbrann og treg mage)
Hehe, er nok av de som ikke trives sånn spesielt godt som gravid

Ja de plagene i første timester er kommet tilbake her også.... Og jeg er også en av de som ikke trives så veldig som gravd.... Ennå jeg har strevet for å bli det. Føler meg neten litt utakknemlig, men er ikke det assa. Og det er greit nok å gå gravid, men....!!

Så lykke til videre!! Det er ikke lenge igjen nå Preggy :)))

Jeg også føler emg litt flau over å si at jeg ikke trives så veldig godt som gravid.....Jeg har virkelig prøvd å kose meg, og trives....men føler meg fremmed i min egen kropp. jaja, vi får se det positive i det....bare tre måneder igjen,nå!!!! SÅ kan jeg få tilbake kroppen min!!!!

Jeg var det litt i forrige uke, men har tatt seg opp litt igjen [:D]

Går jo opp og ned denne formen hele tiden, så jeg har slutta å planlegge ting!!
Men ellers så koser jeg meg denne gangen jeg er gravid [8D] Men husker følelsen dere har fra sist ...
Og jeg hadde et smertefritt svangerskap sist, helt anderledes nå, men tar mer hensyn til meg selv
denne gangen da [;)] kanskje derfor jeg slapper av, og jeg vet hva som kommer.. he he

ORIGINAL: petrinesnuppa

skjønner hva du mener..

er utrolig hvor mye vi må gå igjennom.. synes enkli at mensperiodene våre kunne være smertefri jeg, iallefall med tanke på alt det kroppslige ubehaget man går igjennom i 9 mndr.. eller så kunne fødselen være smertefri!!
hmmm.. ikke enkelt iallefall..
men snart er det over, og så kan vi tenke frem til den lille knuppen vi snart har i hendene! det blir nok bra det!!

Ja nå er det jo mye vi kvinner skal utsettes for.. ha ha...
Men det er vel en grunn til at det ikke er manfolka som gjør dette [8D] piiiiingler!!!! ho ho

Menssmertene er vel en liten pirr pirr til  hva er rie er..  men kunne godt ha vært foruten!![:)]

Har også merket litt forandringer den siste tiden. Har egentlig vært i veldig god form siden kvalmen forsvant rundt uke 14.
Er ikke kvalm igjen, men fryktelig trøtt. Men det er nok fordi jeg sover så dårlig for tiden. Må ofte opp for å tisse. Også gnager det sånn under ribbeina[:@] Noen andre med denne gnagefølelsen?Sliter også med hard mage.

ORIGINAL: bondekona

Er egentlig i veldig god form, jeg! Med unntak av bekkenet. Halsbrann sliter jeg med ellers også.

Håper for all del ikke mine menssmerter bare er pirr, pirr i forhold til riene.... Jeg ligger som regel første dagen og kjenner skikkelige tak i magen under mensen... Sukk..

Huff det er ikke noe godt har jeg hørt [:'(]
Kusina mi har samme greiene, så nå skal hun utredes pga det, mulig endomostriose, for hun blir ikke gravid heller..
Men du sliter vel ikke med det.. he he

ORIGINAL: preggy

Hm, er det normalt å få tilbake noe av den dårlige formen som preget de 3-4 frøste månedene av svangerskapet? Trøtt, uvel, kvalm og veldig, veldig sliten?( pluss på et par svangerskapstillegg, som feks, hoven, halsbrann og treg mage)
Hehe, er nok av de som ikke trives sånn spesielt godt som gravid

Jepp, jepp, jepp... enig i alt jeg... desverre...[&o]

Jeg også føler emg litt flau over å si at jeg ikke trives så veldig godt som gravid.....Jeg har virkelig prøvd å kose meg, og trives....men føler meg fremmed i min egen kropp. jaja, vi får se det positive i det....bare tre måneder igjen,nå!!!! SÅ kan jeg få tilbake kroppen min!!!!

Kan signere den ja.... [:D] Kan ikke si at det å gå gravid er det beste jeg vet om altså.... Enda jeg ikke har hatt en eneste plage i svangerskapet. Og føler meg bare såååå tjukk i tillegg...... [&:] 

Jeg er også skrekkelig trøtt!
Sovner på sofaen stort sett hver kveld... Mannen må vekke meg for å få meg i seng.

ORIGINAL: Overrasket83

Kan signere den ja.... [:D] Kan ikke si at det å gå gravid er det beste jeg vet om altså.... Enda jeg ikke har hatt en eneste plage i svangerskapet. Og føler meg bare såååå tjukk i tillegg...... [&:] 

Helt ærlig syntes jeg det er kjipt å gå fra markert til fleskepudding. Jeg var ikke akuratt syltynn for jeg trener vekter, jeg liker å ha litt markerte muskler. 1 uke etter jeg ble gravid var det fysisk umulig for meg å trene pga total utmattelse i kroppen, det værker i armene av å brette tøy hehe. Så det er kjipt å se på at kroppen går ovandles feil vei hehe, men men, det er bare å strarte på nytt igjen!

ORIGINAL: Årolilja

Helt ærlig syntes jeg det er kjipt å gå fra markert til fleskepudding. Jeg var ikke akuratt syltynn for jeg trener vekter, jeg liker å ha litt markerte muskler. 1 uke etter jeg ble gravid var det fysisk umulig for meg å trene pga total utmattelse i kroppen, det værker i armene av å brette tøy hehe. Så det er kjipt å se på at kroppen går ovandles feil vei hehe, men men, det er bare å strarte på nytt igjen!

Bare jeg som ser dette som en gyllen anledning til å la kroppen virkelig få være den den er eller?? he he
Godt å slippe å tenke på hva som tyter ut både forran og bak [&:], for nå må det være der [:D]

Men vi får ta et skikkelig tak hos Ola over nyttår Årolilja, fint du er så treningsklar, for jeg trenger å bli litt
pusha på assa.. [:D]

ORIGINAL: Lena 74

Bare jeg som ser dette som en gyllen anledning til å la kroppen virkelig få være den den er eller?? he he
Godt å slippe å tenke på hva som tyter ut både forran og bak [&:], for nå må det være der [:D]

Men vi får ta et skikkelig tak hos Ola over nyttår Årolilja, fint du er så treningsklar, for jeg trenger å bli litt
pusha på assa.. [:D]

hihi, det er ikke så mye som tyter på deg da! Jeg ser ut som paddington haha!
Jeg skal pushe deg jeg. Jeg har veldig lyst å begynne med joga og pilates som du nevnte, føler at det kan være godt for kroppene å begynne med det[:D]
Blir du med å trene vekter også?

Jeg skal pushe deg jeg. Jeg har veldig lyst å begynne med joga og pilates som du nevnte, føler at det kan være godt for kroppene å begynne med det[:D]

ha ha.. du har ikke sett meg "ikke gravid"!! Gudskjelov tok magen det samme skinnet som sist, så nå er den bare fyllt ut igjen!!

Jeg trener gjerne vekter, for da slipper jeg kondistrening!! he he, skikkelig bad kondis assa. Men litt trappemaskin er greit da..  Bare å ta med et leketeppe til jentene etterhvert når de blir litt større, så kan de kose seg der!!! Hvis det er på dagtid du tenker på da?

Lena og Årolilja, dere kan bare holde kjeft begge to, for dere er nydelige jenter og slett ikke noe fleskeberg som dere prøver å fremstille det som selv!! Og dere er også nydelig gravide begge to!!
[:)]

ORIGINAL: Minisatan

Lena og Årolilja, dere kan bare holde kjeft begge to, for dere er nydelige jenter og slett ikke noe fleskeberg som dere prøver å fremstille det som selv!! Og dere er også nydelig gravide begge to!!
[:)]

Ha ha... sant det!!!  Har sett værre... men det er jo hyggelig å late som da [:D] for da lever man jo litt sunnere!!!
Tynne mennesker lever usunt sikkert!!!!

ha ha.. du har ikke sett meg "ikke gravid"!! Gudskjelov tok magen det samme skinnet som sist, så nå er den bare fyllt ut igjen!!

Jeg trener gjerne vekter, for da slipper jeg kondistrening!! he he, skikkelig bad kondis assa. Men litt trappemaskin er greit da..  Bare å ta med et leketeppe til jentene etterhvert når de blir litt større, så kan de kose seg der!!! Hvis det er på dagtid du tenker på da?

Ja vekter kan vi trene på dagtid og jeg tror ikke det er noe problem å ta med de små selv om det ikke er barnepass der. Tenkte å snakke med Ola om det. Jeg kan aldri tenke meg det er masse folk der om formiddagen så det går nok helt fint. Pilates og joga er jo om kvelden men da får far litt alene tid haha[:D]

Ja vekter kan vi trene på dagtid og jeg tror ikke det er noe problem å ta med de små selv om det ikke er barnepass der. Tenkte å snakke med Ola om det. Jeg kan aldri tenke meg det er masse folk der om formiddagen så det går nok helt fint. Pilates og joga er jo om kvelden men da får far litt alene tid haha[:D]

JA det er viktig å la far få noen timer alene.. he he!! Men jeg skal love deg at akkurat da sover de, også får du høre senere at, herregud du har det godt hjemme assa, hun bare sover jo....!!!!  grrrrr  [:@]   dejavu!!!!! 

JA det er viktig å la far få noen timer alene.. he he!! Men jeg skal love deg at akkurat da sover de, også får du høre senere at, herregud du har det godt hjemme assa, hun bare sover jo....!!!!  grrrrr  [:@]   dejavu!!!!! 

hahaha da blir det ørefik!! (på gubben assa)

ORIGINAL: me_84

jeg føler meg ikke gravid[8D] liten mage,god form.. kunne tenkt meg å vært verre jeg.. eneste er at magen er litt høyere og det sparker..det er vel eneste symtom..

Signerer denne jeg [:)]

Men har bekkenløsning som også minner meg på graviditeten.

Back
Topp