EngaEngel
Andre møte med forumet
Noen andre som sliter med dårlig form før uke 12? Jeg er i uke 10 nå, og formen har bare blitt verre og verre. Var hos legen i uke 6, og da beroliget hun meg med at jeg mest sannsynlig ble bedre rundt uke 12, men merker jeg er utålmodig nå! Sliter med å konsentrere meg på jobb, dratt hjem tidlig flere dager fordi jeg er så kvalm, sliten og vondt i hodet. Sover mye mer enn vanlig og sliter med dårlig samvittighet ovenfor 2-åringen som ikke akkurat har en energisk mamma om dagen… All energi går til jobb, og jeg diskuterer frem og tilbake med meg selv på om det er best å holde ut 2 uker til og håpe formen blir bedre, eller om jeg burde trappe ned på jobben mens det står på… Er en liten arbeidsnarkoman, så det sitter litt langt inne.
Noen erfaringer?
Noen erfaringer?

Man har jo ikke noe garanti for at det går over da heller, men guuuuud jeg håper det. Klar for å få igjen energien min jeg også, ja
har også en på 2 år som durer rundt og ikke forstår at mamma er sliten og uopplagt. Jeg er hjemme med svangerskapspenger så sånn sett er jeg heldig og får brukt den energien jeg har på 2 åringen. Om du føler deg dårlig og så syns jeg du skal ta hensyn til deg selv