Dårlig form

Vic-hi

Forelsket i forumet
Januar 2017
Er i dag i uke 25+4 og har følt meg dårlig i de siste dagene. Det startet med hodepine i natt og nå er jeg kvalm.
Ellers null energi, alt er et ork. Har i flere uker drømt om en krakk jeg kan sitte på i dusjen, så energiløs er jeg.....

Hvordan er formen deres om dagen?

:)

Uff, håper det bedrer seg snart! Er det lenge siden du var hos lege eller jordmor? Ville kanskje sjekket for svangerskapsforgiftning, just in case. Høres litt ut som symptomer i den retning, men det kan jo også være at du bare er helt utslitt.

Her er formen litt blærk. Er heeeelt utslitt og gleder meg mest bare til å få ut babyen så jeg kan bli litt meg selv igjen. Har heldigvis ikke så mye vondter og kvalme:)

Huff høres ikke bra ut :(

Idag ble det sykedag her. Er helt utslitt. Begynt med en skikkelig ekkel hoste, sliter med halsbrann og sover dårlig. Så hele kroppem kjennes ganske gåen ut. Lille har det som plommen i egget heldigvis :) Verre med mammaen ;)

Uff, håper du blir bedre! Formen her og er ganske dårlig. Jobba hele helga tross heftig forkjølelse som nå har utvikla seg til noe jeg tipper er bihulebetennelse, så i dag blir jeg sengeliggende!

Kvalme, oppkast, hodepine, mage smerter, ingen energi, sliten av å gå noen meter, sover ikke noe på natta. Sliter med mat og drikke. Egentlig stort sett sånt hver dag. Som hun ene nevner gleder meg til babyen kommer, for tåle 3 mnd til med formen hehe

God bedring :)

Generelt fin form, men vært mye på farten de siste dagene så er nokså sliten og trøtt siden det har blitt lite søvn også. Ellers er jeg plaga med bekkensmerter. Utenom dette føler jeg meg nesten ikke gravid en gang fordi jeg er i så fin form :P

Er ganske sliten, sover dårlig, og får lett kjempevondt i bekkenet.

Uff, håper det bedrer seg snart! Er det lenge siden du var hos lege eller jordmor? Ville kanskje sjekket for svangerskapsforgiftning, just in case. Høres litt ut som symptomer i den retning, men det kan jo også være at du bare er helt utslitt.

Her er formen litt blærk. Er heeeelt utslitt og gleder meg mest bare til å få ut babyen så jeg kan bli litt meg selv igjen. Har heldigvis ikke så mye vondter og kvalme:)

Var hos jordmor forrige uke, alt bra med blodtrykket da. Kan være jeg er helt utslitt om dagen, føles hvertfall sånn :)

Kvalme, oppkast, hodepine, mage smerter, ingen energi, sliten av å gå noen meter, sover ikke noe på natta. Sliter med mat og drikke. Egentlig stort sett sånt hver dag. Som hun ene nevner gleder meg til babyen kommer, for tåle 3 mnd til med formen hehe

God bedring :)

Ganske like symptomer som meg du da, god bedring til deg og !
Vi må bare håpe på at vi våkner en morgen, og føler oss helt fine :-D

Har jeg muligheten så sover jeg. Er så sliten, og sover jeg ikke nok kommer kvalmen. Alt fint hos legen for 14 dager siden, skal på kontroll på sykehuset neste uke så får nå en sjekk da. Ellers har jeg sagt i fra på jobb at jeg må trappe ned. Har vakt i helgen, men kjenner på kroppen at dette er siste arbeidshelg på meg.

Back
Topp