Dårlig form..

Oktoberglede25

Betatt av forumet
Åh, i går og i dag har vært forferdelige.. Kvalm, svimmel, skjelven og nesten besvimelse over halvparten av dagen.. Hva kan det være? :O

Dårlig form her og,nesten forkjølet følelse, kvalme, sliten, hodepine, skjelven lurer på om stresse bidra her at formen er ikke bra i dag.

Huff her og har det vært ekstremt dr siste 2 dagene. Holdt på å spy når jeg skulle bære småen på 18 mnd hjem fra barnehagen. Og ellers vært helt utmattet. Kjenner jeg frykter hvordan dette skal gå. Kan ikke lengre gjøre alt på jobb, orker ikke å leke så mye med småen. Kaos på jobb.. Huff :(

Ikke bare meg som er i dårlig form skjønner jeg :( så kjedelig, håper vi våkner kvikke og opplagte imorgen alle sammen <3

Veldig dårlig form her også, svimmel, skikkelig hodepine og kvalm!
Var hos jordmor i dag, på UL å når hun spurte om formen sa jeg bare BRA! ANER ikke hvorfor!
tror jeg må ringe lege/jm i morgen...

Det er veldig vanlig at blodtrykket faller litt nå i midten av svangerskapet :) Sikkert mange som merker det ved at de er mer svimle o.l. Her merker jeg det hvertfall :p

Få tatt en blodprøve og sjekk jern for sikkerhets skyld! Da jeg var gravid med storebror, var jeg utrolig slapp, svimmel, holdt på å svime av flere ganger og orket ingenting. Hadde for lite jern, og etter å ha tatt jerntabletter en stund, fikk jeg mye mer energi og fikk endelig gjort alle forberedelsene til babyen skulle komme ☺

Back
Topp