Dårlig form:-(

moonpie<3

Flørter med forumet
Nå har jeg "gått tilbake i tid". Jeg er kvalm, uvel i kroppen, føler hele tiden jeg har overspist, og jg er alltid dødstrøtt men klarer ikke sove. .. det er sånn jeg var veldig tidlig i svangerskapet, så har jeg vært helt fin i fler mnd nå.. andre som også har blitt dårlige igjen?

Japp, det er heeeelt jæææv**g :( akkurat som du, kvalm, svimmel og utrolig uvel - hele tiden :dead: har totalt kapitulert på sofan, greier ikke noe! Baaaah, måtte dette bare være en fase for oss begge to ❤️

Ja! Har også tilbakefall. Er så trøtt, er helt forferdelig. Vanskelig å fungere skikkelig på jobb. Er i tillegg kronisk småforkjølet og har hatt sår hals i over en uke. Vil egentlig bare sove og sove.

Er helt ødelagt! Har sove så dårlig i natt, og INGEN energi på jobb:-( er sulten men er liksom stappmett?! Det eneste jeg vil er å sove men klarer ikke:'( stakkars meg.... hehe

Her har det gått opp og ned hele tiden, men forrige uke var jeg mer kvalm enn på lenge, men i dag var jeg plutselig litt bedre igjen.. Både formen og humøret svinger veldig.

Eg klage "ikkje" endelig fått noken plager....
- halsbrann (som fører til kvalme....)
- våkner med leggkrampe....

Men klage ikkje :angelic: Sover med ullsokker (gammelt kjerringråd mot leggkrampe er å knytte en ulltråd rundt foten, det hadde ikkje eg, så då blei det ullsokker o_O)

Skal til fastlegen på onsdag, då må eg hørra om eg får lov å ta magnesium pluss noke for halsbrann....

Eg klage "ikkje" endelig fått noken plager....
- halsbrann (som fører til kvalme....)
- våkner med leggkrampe....

Men klage ikkje :angelic: Sover med ullsokker (gammelt kjerringråd mot leggkrampe er å knytte en ulltråd rundt foten, det hadde ikkje eg, så då blei det ullsokker o_O)

Skal til fastlegen på onsdag, då må eg hørra om eg får lov å ta magnesium pluss noke for halsbrann....
Blæ, jeg har også veldige leggkramper, til tross for både magnesium og ullsokker :P Har faktisk litt vansker med å kjøre bil om dagen pga det.. :confused:

Blæ, jeg har også veldige leggkramper, til tross for både magnesium og ullsokker :p Har faktisk litt vansker med å kjøre bil om dagen pga det.. :confused:
Uffdå! Har de det om dagen og??? Så kjedelig!
Håpa det går over!!

Jeg har også våkna av leggkramper ett par ganger! Kommer det av mangel på magnesium ?

Våkna i natt pga legg krampe, og samme for noen dager siden. Jeg leste på libero appen min at det er helt vanlig...men søren så vondt det gjørr! Jeghar begynt å gulpe endel i det siste. Jeg tror det er en rap- så er det ikke det:-/ *ekkelt

Jeg har også våkna av leggkramper ett par ganger! Kommer det av mangel på magnesium ?
Det kan være det, men jeg lurer på om også kalsium kan spille inn, det beste er vel å få tatt noen blodprøver og sjekke opp :)

Skal ikke klage egentlig for formen er fin, men trøtt og plages med søvn og halsbrann :cool:

Back
Topp