Dårlig form..!

Nelly84

Glad i forumet
Jeg ligger på senga og klarer knapt puste. Har spydd som en gal i dag og knapt enset mann og barn som fyker rundt. Verdens dårligste samvittighet, men jeg klarer bare ikke. Jeg føler meg influensasyk med omgangssyke! Baaah
 
Jeg ligger på senga og klarer knapt puste. Har spydd som en gal i dag og knapt enset mann og barn som fyker rundt. Verdens dårligste samvittighet, men jeg klarer bare ikke. Jeg føler meg influensasyk med omgangssyke! Baaah
Så fælt :( God bedring til deg, håper du kvikner til snart! Rart hvor dårlig man kan bli av den lille erten inni der altså!
 
Uff! Sender deg en god klem og tanker om at du må bli bedre veldig snart! ❤️
 
Huff stakkars. Klemme på. Du må bare være litt ego akkurat nå. De to klarer seg vettu og har nok full forståelse for det. I allefall mannen. Kan jo være du har fått omgangssjuke i tillegg
 
Takk for gode ord! Det ble bedre etter 2 timer søvn og deretter bli vekket til kveldsmat (snill mann). Håper håper at det blir bedre. Men er bare 7+4, så vet så inderlig godt at dette topper seg i neste uke før det snur, dersom jeg følger samme kurve som sist :p
 
Du beskriver det likt som meg, omgangssyke og influensa samtidig!

Måtte kaste inn håndkleet denne uka og ble sykmeldt av en lege som strengt tatt ville sykmelde meg i forrige uke... Sta da vøtt, og nyansatt.
 
Uff, så slitsomt. Det går jo over, men er ikke så mye å gjøre med det når det står på. Søvn pleier å hjelpe litt på det meste da :)
 
Du beskriver det likt som meg, omgangssyke og influensa samtidig!

Måtte kaste inn håndkleet denne uka og ble sykmeldt av en lege som strengt tatt ville sykmelde meg i forrige uke... Sta da vøtt, og nyansatt.

Var nyansatt selv i min forrige graviditet, så kjenner følelsen. Men du må bare lytte til kroppen :)
 
Uff, så slitsomt. Det går jo over, men er ikke så mye å gjøre med det når det står på. Søvn pleier å hjelpe litt på det meste da :)

Søvn hjelper på alt, bare så synd at søvn er best på dagtid nå i mitt tilfelle. Sover dårlig på natt, er oppe og spyr en del :/
 
Back
Topp