Dårlig form!

mammatilM&L

Elsker forumet
I går ettermiddag ble jeg i dårlig form, uvell og hodepine. Hodepina kom mer å mer fram i pannen. Har btmåler hjemme og målte i går kveld etter kveldsmat. Noe høyt bt.
I dag har jeg samme trykk i hode men ikke fult så mye i pannen. Har også sovet lite å dårlig i natt. Bt var ikke noe bedre i ti tiden i dag, skal måle igjen om en halvtime (11.30) for å se. Er det ingen forandring ringer jeg jm.
Passer så fryktelig dårlig nå når foreldrene våre er på ferie til alle kanter :/ håper det er forbigående å ikke sv.skap forgiftning.
Hadde det i startfasen på slutten av sv.skapet med guttungen. Vet ikke om det er noe større sjanse for å få det igjen når jeg hadde litt sist :/
Kjenner liv å røre i magen da :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Uff, hørtes ikke noe trivelig ut :/ så vanskelig når det er ferietid også å finne barnevakt til å komme.. :S her ligger jeg hver kveld å pønsker på hvem vi skal ringe først hvis det plutselig blir en fødsel i løpet av natta.. Mn håper vi har mange uker igjen :P

Uff, hørtes ikke noe trivelig ut :/ så vanskelig når det er ferietid også å finne barnevakt til å komme.. :S her ligger jeg hver kveld å pønsker på hvem vi skal ringe først hvis det plutselig blir en fødsel i løpet av natta.. Mn håper vi har mange uker igjen :P

Samme som meg! Må alltid tenke ut hvem som er hjemme og har tid :p
Jeg håper jeg slipper å dra til føden nå i helga, skal dit på tirsdag for kontroll. Så mamma skal passe guttn fra mandag til tirsdag så kan tidligst reise mandag :p
Er bare nesten tre timer inkludert ferge for å komme dit å :/ så ikke bare en svipptur heller :/

138/87 og 105 i puls.
Synes det er høyt jeg, vet ikke om pulsen har noe å si. Så skal ringe jm nå å høre hvem som er på vakt.
Åsså veldig dumt at vi er billøs nå i dag, vet ikke når vi får den tilbake heller, men skal nok bli iløpe av dagen :)

Jeg syntes du skal ringe til føden for en sjekk jeg! Bedre å være føre var tenker jeg!

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ka ligge egentlig trykket ditt på?? du må se sammenhengen mellom ka det pleier å ligge på og ka det er nå.. Pulsen skal ikke ha noe å si..

Men ring jm og spør hu ka hu syns..

Skal inn t legevakta kl 12.45 så får shækka litt der. Jm hadd vakt i rissa, en time med bil ca. Å bil har æ itj no. Svigerinna mi e snill å kjøre mæ t legevakta som e 10-15min oinna.
Trykke ligg egentlig på 165/65

Nå har jeg våkna fra duppen min :)
Alt er bra, litt høyt bt enda men urin er bra. Hodepina ligger nå bak i hode ;)

Håper det holder seg :)

Håper formen er bedre hos deg nå!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Håper formen er bedre hos deg nå!

Tja. Har trøkk i hode eina, men ikke så ille å ikke så slapp å uvæll :)
Masse romstering i magen :)

Ska på ul og fødselsamtale på st.olav på tirsdag så ska be dæm ta urinprøve å bt av mæ da og. Kjæmpe redd forgiftninga æ :/

Etter som jeg har blitt fortalt er d sjeldnere at man får svang.forgiftning igjen, hvis man har hatt det tidligere....

Men hvis d går veldig mange år mellom fødslene eller hvis d er ny far i bilde...så har man like stor sjangse som førstegangsfødende.
Legen på sykehuset fortalte meg dette på fredag, da jeg var inne på en liten sjekk da bl.trykk var forhøya og proteiner i urin...

Tja. Har trøkk i hode eina, men ikke så ille å ikke så slapp å uvæll :)
Masse romstering i magen :)

Ska på ul og fødselsamtale på st.olav på tirsdag så ska be dæm ta urinprøve å bt av mæ da og. Kjæmpe redd forgiftninga æ :/

Det er ikke noe moro når man ikke er i form. Så lenge hodepina ikke ligger i panna, så er det vel andre ting som er årsaken til den. Håper den fortsatt ikke har flytteg seg frem igjen. Godt du skal på sjekk igjen snart da, og så håper jeg du føler at ting ikke blir værre før den tid.

Etter som jeg har blitt fortalt er d sjeldnere at man får svang.forgiftning igjen, hvis man har hatt det tidligere....

Men hvis d går veldig mange år mellom fødslene eller hvis d er ny far i bilde...så har man like stor sjangse som førstegangsfødende.
Legen på sykehuset fortalte meg dette på fredag, da jeg var inne på en liten sjekk da bl.trykk var forhøya og proteiner i urin...
Det vet jeg ikke noe om. Men legen sa til meg i dag at jeg burde være.litt ekstra obs siden jeg hadde vært i faresonen i første sv.skap.
Min jm sa også det.
Jm på st.olav som vi snakka med under første fødselsamtale mente det ikke har noen sammenheng at jeg har hatt.
Så jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg. Hehe.. blir lettere forvirret :/
Tenker som så at jeg skal passe på så der blir oppdaget i rett tid om det skal komme men håpe på at det ikke kommer :p

Det er ikke noe moro når man ikke er i form. Så lenge hodepina ikke ligger i panna, så er det vel andre ting som er årsaken til den. Håper den fortsatt ikke har flytteg seg frem igjen. Godt du skal på sjekk igjen snart da, og så håper jeg du føler at ting ikke blir værre før den tid.

Hodepina er her men ligger ikke fram i panna. Ligger å koser seg i tinningen :/
Kan godt værra det hælvettes dårlige være vi har her i trøndelag :p

Back
Topp