Dårlig form *syting *

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Er så dårlig form at jeg ikke vet hvor for jeg skal gjøre av meg. Heldigvis kunne svigers passe storesøster.. Så nå ligger jeg i senga å syns synd på meg selv.. Hvorfor skal Kvalmen komme tilbake nå? Er 40+0 i dag.. Og itilegg potte tett.. Kan ikke føde i denne tilstanden ihvertfall..

God bedring til deg! :)

God bedring håper du blir fort frisk så du kan bli klar for fødsel ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Sniker fra januar..
Jeg ble veldig kvalm 2 dager før jeg fødte :) :) kanskje det er det? :)
God bedring iallefall :)

Er så dårlig form at jeg ikke vet hvor for jeg skal gjøre av meg. Heldigvis kunne svigers passe storesøster.. Så nå ligger jeg i senga å syns synd på meg selv.. Hvorfor skal Kvalmen komme tilbake nå? Er 40+0 i dag.. Og itilegg potte tett.. Kan ikke føde i denne tilstanden ihvertfall..
Mange som blir kvalm og får løs mage noen dager før fødsel ;)

Tusen takk for støttet.. Får håpe jeg blir løs i magen, føler meg bedre og føder snart da.. :)

Uff, masse god bedring til deg om du er syk!
Får håpe det er pga fødsel er rett rundt hjørnet:)

Jeg føler virkelig med deg! Er kvalm jeg også... utrolig slitsomt! God bedring til deg :)

Blæh, omgangssyke er det verste! :( masse masse god bedring!

Back
Topp