Jozo
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
Flere som til vanlig er i god fysisk form men blir helt ødelagt når dere er gravide? 
Er normalvektig, god kondisjon og mye muskler men med en gang jeg blir gravid er det som om kroppen forfaller samtidig som testen får to streker.. Blir utrolig andpusten, alt er tungt, jeg legger på meg kjempemasse, kroppen blir full av vann og bekkenet krangler. Vært helt likt begge gangene.. trodde liksom man skulle være bedre rustet for en graviditet hvis man var i god fysisk form
også blir det jo ikke bedre av at man ikke orker å gjøre noe fordi man føler jeg tung og alt er vondt.. 

Er normalvektig, god kondisjon og mye muskler men med en gang jeg blir gravid er det som om kroppen forfaller samtidig som testen får to streker.. Blir utrolig andpusten, alt er tungt, jeg legger på meg kjempemasse, kroppen blir full av vann og bekkenet krangler. Vært helt likt begge gangene.. trodde liksom man skulle være bedre rustet for en graviditet hvis man var i god fysisk form
også blir det jo ikke bedre av at man ikke orker å gjøre noe fordi man føler jeg tung og alt er vondt.. 
jeg var kvalm og helt utslitt til rundt uke 10, så hadde jeg ett par gode uker hvor jeg glemte at jeg var gravid før kroppen begynte å si ifra for rundt en ukes tid siden er 16+0 i dag. Er ute og leker/går med toåringen hver dag men tar ikke så lang tid før det begynner å værke i halebeinet og stråle nedover rompa. Har alltid vært ganske konstant på beina igjennom dagen så kan gjerne ha vonde ben som må legges høyt på kvelden hvis det har vært en ekstra lang dag uten pause men nå våkner jeg med hovne fingrer og må sette meg ned med beina opp nesten fra morgenen av 

Gi meg styrke, bokstavelig talt