Hei alle,
Kvalmen sniker seg sakte men sikkert på meg dag for dag, og jeg blir påminnet nøyaktig hvordan de første månedene av graviditeten sist gang var… neiiiiii, jeg trodde jeg kunne slippe unna dette!!!
Er det andre som føler seg dårlige allerede?
Min største bekymring er definitivt jobben. Om jeg husker riktig fra sist graviditet var uke 7 og 8 helt forferdelige med kvalme og oppkast. Var dog lett å skjule sist med 100% hjemmekontor pga covid.
Ooouuufff, kvalmen presser på og jeg er kun 5+4
misforstå meg rett - er veldig veldig takknemlig for denne spiren 
Men kanskje noen har tips mot kvalmen?
Kvalmen sniker seg sakte men sikkert på meg dag for dag, og jeg blir påminnet nøyaktig hvordan de første månedene av graviditeten sist gang var… neiiiiii, jeg trodde jeg kunne slippe unna dette!!!
Er det andre som føler seg dårlige allerede?
Min største bekymring er definitivt jobben. Om jeg husker riktig fra sist graviditet var uke 7 og 8 helt forferdelige med kvalme og oppkast. Var dog lett å skjule sist med 100% hjemmekontor pga covid.
Ooouuufff, kvalmen presser på og jeg er kun 5+4
misforstå meg rett - er veldig veldig takknemlig for denne spiren 
Men kanskje noen har tips mot kvalmen?
vel vel det må gå på et vis

. Jobber som sykepleier, så spent på hvordan det utvikler seg 

Min kvalme begynte også denne gangen 5+4 (de andre 2 gangene har den begynte i uke 7 og 8). Jeg er i uke 7+1 nå. Å jeg har desverre ingen gode råd. Men tror det hjelper litt å spise lite og ofte, drikke mye vann, frisk luft og ligge mest mulig når kvalmen er som verst. Velger i allfall å tro at det hjelper litt. Er så lei den kvalmen, men samtidig er jeg glad for å ha den. Jeg var ingen kvalm i sommer og ingen andre symptomer på graviditet, men mistet med MA i uke 9. Så denne gangen er jeg glad for at jeg kjenner noe, men skulle gjerne vært litt mindre kvalm.