Dårlig for tiden..

Honningblomsten

Forumet er livet
Jeg er så dårlig! Mageknip omtrent hver dag, vondt i hodet og kvalm hele tiden.. Er så slitsomt! I dag er det ille! I tillegg så har jeg mensen, så jeg er mensen smerter også..
Noen som vet hva det kan være?
Har en misstanke om at det er alle de antibiotika kurene som har "ødelagt" fordøyelsen min.. Midlertidig hvertfall.. Men kvalmem og hodepinen da? Tar imot alle råd og meninger!

ORIGINAL: Sukkerklump

ORIGINAL: TampongUnni

Oki.. Men det er ganske lenge siden jeg gikk på de antibiotika kurene da..

Da er det vel starten på omgangsyken da?[8|]

Uff, ja det er det jeg er redd for[&o]
Men så har jeg vært sånn i 2-3 uker..[8|]

Sjansen for at antibiotikakurene har klusset med systemet ditt er nok ganske stor ja [:'(] Drikk biola, drikker du nok vann? Pepsi max? [8D] (Hehe, jeg får hodepine uten, men det er sikkert bare meg [8D] )
Sover du nok? Spiser du riktig?

huff anner ikkje ka det kan ver[8|] men ønsker deg vertfall go bedring unni[:D] håper det gjir seg snart. Er ikkje noe kjekt å gå rundt slikt. Veit kossen du har det med slik magevondt. Eg har hatt da lenge. Blei innlagt på sjukehuse og alt men dei fant ikkje ut ka so feilte meg[&o] tok all slags prøver. so når eg sku ta colonskopi so kunne eg ikkje t aden fordå var eg gravid. Er forsatt plaga med da[&o] hatt da i øve 2 år nå. Ganske slitsomt. so gå gå til legen å finn det ut:) bedre enn å gå rundt å lure på ka det er.. MAsse go bedring til deg[:D] klem

Uff då, ta deg ein tur til lege kansje? God bedring!!

Ish, har ingen råd men sender deg en klem!!!
God bedring snuppa! [:)]

Back
Topp