Dårlig fargestoff på Makesure

LillaDrøm

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Hei fine damer! :happy:
Har sniket litt her, og har skjønt at det er noe med at noen av makesure testene har dårlig fargestoff. Hvor dårlig snakker vi? Ingen strek i det hele tatt, eller bare svak/ slår seint ut?
Vi prøver ikke, men har følt meg veldig gravid på det siste. Hadde slått meg til ro med negative magesyre tester, men nå begynner jeg jo å lure.. :bored:

Hei fine damer! :happy:
Har sniket litt her, og har skjønt at det er noe med at noen av makesure testene har dårlig fargestoff. Hvor dårlig snakker vi? Ingen strek i det hele tatt, eller bare svak/ slår seint ut?
Vi prøver ikke, men har følt meg veldig gravid på det siste. Hadde slått meg til ro med negative magesyre tester, men nå begynner jeg jo å lure.. :bored:
Det er vel bare at de har dårlig fargestoff og slår ut sent. Evt. av de også kan gi skyggestreker. Men det er vel bare en batch som har vært så på bærtur og den slutter på 32. Jeg har holdt meg unna den batchen og vært veldig fornøyd med de andre i det siste, og jeg har testet myyye :p

Det er vel bare at de har dårlig fargestoff og slår ut sent. Evt. av de også kan gi skyggestreker. Men det er vel bare en batch som har vært så på bærtur og den slutter på 32. Jeg har holdt meg unna den batchen og vært veldig fornøyd med de andre i det siste, og jeg har testet myyye :p
Skjønner :) Har selv vært veldig fornøyd med makesure før, men er selvfølgelig akkuret den batchen jeg har så..

Send MakeSure en direkte mail , de svarer rask og kan forklare.

Var i kontakt med dem i fjor ang svake streker og det er fordoblet ikke noe galt , men vi tester jo en del og vil derfor oppleve mange varianter av skygger fordi hcg eller LH er forskjellig i urinblæren i tidlig fase .

Men de setter veldig pris på å høre fra brukerne sine . Er det feil får du nye tester uten kostnad . :)

Back
Topp