Dårlig følelse

BenteV

Andre møte med forumet
Hei, fikk satt inn ett egg 24. oktober og sitter nå med en dårlig følelse i magen. Pleier å få en indikasjon på at mensen kommer noen dager i forveien og det har dessverre skjedd denne gangen. Det er ikke til å ta feil av, vi har prøvd siden juli 05 så jeg kjenner igjen den følelsen. Sover dårlig, det ligger i bakhodet hele tiden, har problemer med å konsentrere meg på jobb. Har mest av alt lyst til å være hjemme. Merker at jeg tenker mer på dette enn jeg selv er klar over. Kan hende jeg er veldig negativ, men har så mange skuffelser bak meg at det sikkert er en forsvarsmekanisme. Jeg tar vel sorgen på forskudd. Håper jo selvfølgelig at spiren sitter:)

Noen andre som er i samme situasjon?

Her har du en til,har vært så positiv helt frem til igår,da tok redselen overhånd. Nå vet jeg ikke om jeg vil teste heller, for gruer meg så sinnssykt til å få nok en dårlig beskjed. Men må jo teste,for da må jeg slutte med medisin, kan ikke bruke opp medisinen på ingenting. Fikk satt inn 22 okt. jeg da. [:-]

Hei, er det en ting jeg har erfart i denne prosessen, så er det det å få svar med en gang. Det å gruble og få falske forhåpninger tærer veldig på meg iallefall. Man leter etter de 'riktige' symptomer for så å bli så utrolig skuffet gang på gang. Prøver å holde motet opp, men det er ikke alltid lett. Egentlig kunne man tenke å grave seg ned, men man må jo bare stå på og være positiv.

Jeg hadde mye mens liknende smerter i starten og faktisk litt fortsatt. Er nå greavid i uke 19+2 etter 1 ICSI forsøk [:)]

Enig med Nesing[:D] Jeg var veldig opp og ned i humoret de 2 ukene...Det var dager jeg var overbevisst at det har gått galt...Trodde jeg skulle få mens hele tiden...Den satt tross alt gitt[;)]

Her og, var sikker på at mensen var på vei, helt til kvelden før testing. Mensenfølelsen varte til uke 6. Lykke til, jenter[;)]

Skal ta blodprøve i dag, 14 dg etter uttak. Måtte selvfølgelig teste hjemme, og den var negativ. Har ikke fått mensen enda og har vært så sikker på at spiren satt. Begynte dårlig onsdag forrige uke da jeg trodde at mensen kom, men der tok jeg feil. Etter det har jeg hatt endel tegn på graviditet, men det er vel bare innbildning. Er ganske utafor:(

[:-] burde vært så mye enklere dette,får se hva blodprøven sier da... får du svar på den idag også da eller?

Tok blodprøva på legekontoret hjemme i stad, tar litt tid før jeg får svar. Har ikke fått mensen enda, kan det være en mikroskopisk sjanse for at testen var feil? (Lever i håpet) Eller blir mensen utsatt pga progesteronet vi tar?

Her kommer lykkeønskninger fra en til som har vært i samma båt.....
Husker jeg tok den "teite" testen 13 dager etter innsetting og var sikker på at den var negativ....mensen smerter og alt annet som tydet på mensen var der......

Men testen var positiv!!!
Ikke gi opp før det motsatte er bevist.....[:)][:)][:)]
Heier på dere...

Det står i papirene mine at progesteron kan forskyve forventet menstrasjon!! Så der er fortsatt håp [;)]

Back
Topp