Dårlig følelse..

Steinbukken'90

Forelsket i forumet
Jeg har ikke noen god følelse på at dette svangerskapet holder til januar :( føler alle symptomene har kommet bort, og kjenner meg ikke hravid i det hele tatt.. Det gjorde jeg frem til tirsdag :/ har tidlig ul på tirsdag i neste uke, har vært veldig spent på den.. Men nå venter jeg besten bare en bekreftelse på at det har gått galt igjen :(

Jeg kjenner heller ingen symptomer, så du er ikke alene. Det er vanskelig å kjenne på at man er gravid de første 3 månedene. Slik var jeg i begge graviditetene før denne. Kjente meg veldig igjen når du skriver at du ikke har noen god følelse på at svangerskapet holder. Men jeg har 2 velskapte sønner. :)

Jeg hadde god følelse på første graviditeten, og han er 3 år ;) men den andre var ikke noen særlig god følelse, og da viste det seg at fosteret døde 9+6 når vi var på tidlig ul 10+1 :( den har vist seg å stemme hver gang, så jeg er litt negativ kjenner jeg... Men kan ikke gjøre så mye annet enn å vente til tirsdag.. :)

Akkurat slik er det her også. Føler meg ikke gravid, og har en dårlig følelse. Jeg ble gravid i 2pp og noe sier meg at det ikke skal gå så lett. Håper vi tar feil begge to ;)

Kjenner meg veldig igjen. Har det sånn jeg og. Førstegangs gravid. Symptomene mine er borte her og. Prøvd å Google litt og virker som det er normalt at symptomene kan komme og gå litt. Men jeg klarer ikke roe meg helt forde. Litt godt å se at det ikke bare er meg som har det sånn. Kjempe bekymret hele tiden. Fryktelig slitsomt å ha det sånn. Noen som har noe tips for å roe ned bekymringene? Skal på TUL neste fredag. Tiden kan ikke gå fort nok. Håper virkelig alt er bra, men samtidig klarer jeg/tørr jeg ikke håpe for mye.

Føler med dere. Er veldig bekymret selv, og stresser nok undøvendig. hatt noen små "blødninger" men har vært lysebrunt, så tror ikke det skal være noe gale, men mistet plutselig mitt sterkeste symptom over natten. Ekstremt ømme bryst, så da var jeg våken i noen timer i natt og bare tenkte og var bekymret :P Men heldigvis så har ømheten kommet litt mer tilbake igjen nå, så slår meg til ro at symptomene kan variere. Skal også ta blodprøve for å måle HCG (del2) i morgen, tok en i går, så da får jeg håpe på positiv beskjed :)

Jeg er også bekymret da symptomene plutselig bare opphørte for et par dager siden. Jeg føler meg ikke gravid lenger... Håper det går bra..

Vi er mange i denne (symptomfrie) båten :) kjenner også godt til bekymringene, men prøver å ikke la det suge for mye energi. Det er jo forskjellig fra person til person, og det er et faktum! Jeg prøver å nyte at jeg er i god form, nok av de som sliter veldig med kvalme..:/

Hadde nesten mer symptomer før jeg testet positivt enn etter... Prøver å kjenne etter hver dag. Men mener å huske at sånn var det sist også. Fikk litt mer symptomer i uke 6-7 tror jeg. Og så forsvant de igjen nesten like fort som de kom. Hadde også litt blødninger sist... Så jeg var utrolig nervøs på TUL i uke 10. Men vi vet jo hvordan det gikk :)

Er nesten mer nervøs denne gangen... Selv om jeg så langt ikke har hatt noe blod...

Krysser fingrene for dere ❤️

Føler med dere. Er veldig bekymret selv, og stresser nok undøvendig. hatt noen små "blødninger" men har vært lysebrunt, så tror ikke det skal være noe gale, men mistet plutselig mitt sterkeste symptom over natten. Ekstremt ømme bryst, så da var jeg våken i noen timer i natt og bare tenkte og var bekymret :p Men heldigvis så har ømheten kommet litt mer tilbake igjen nå, så slår meg til ro at symptomene kan variere. Skal også ta blodprøve for å måle HCG (del2) i morgen, tok en i går, så da får jeg håpe på positiv beskjed :)

Føler akkurat som det. Skal måle HCG igjen. Håper den stiger hos deg også

Jeg vet jo at det varierer veldig, og "alt" er normalt.. Men klarer ikke å legge vekk denne følelsen av at det ikke er noe mer, og spesielt ike når den har stemt tidligere :( aah, hvorfor skal det være så vanskelig å være gravid... :o

Føler meg heller ikke gravid på en måte selvom jeg har flere symptomer. Klarer ikke helt å tro det kommer til å gå bra, så det er sikkert derfor..

Symptomene mine forsvant etter noen småblødninger jeg hadde hatt, og jeg var sikker på at jeg hadde mistet. Dro på tidlig ul og der så vi et bankende hjerte. Dagen etter kom kvalmen for fullt.... Det er forøvrig det eneste symptomet jeg har, men hadde gjort alt i verden for å være foruten.

Anbefaler dere å dra på tidlig ul om dere er bekymret. Det er ikke noe godt å gå rundt å være bekymret dagen lang <3

Symptomene mine forsvant etter noen småblødninger jeg hadde hatt, og jeg var sikker på at jeg hadde mistet. Dro på tidlig ul og der så vi et bankende hjerte. Dagen etter kom kvalmen for fullt.... Det er forøvrig det eneste symptomet jeg har, men hadde gjort alt i verden for å være foruten.

Anbefaler dere å dra på tidlig ul om dere er bekymret. Det er ikke noe godt å gå rundt å være bekymret dagen lang <3
Jeg skal på tidlig ul tirsdag i neste uke, så heldigvis ikke så lenge til.. Alltid priset meg lykkelig for at jeg ikke har vært sånn kjempedårlig i noen av svangerskapene, men har uansett alltid følt meg gravid på en måte :p om alt er bra på tirsdag skal jeg bare nyte at jeg ikke plages med noe ;)

Jeg skal på tidlig ul tirsdag i neste uke, så heldigvis ikke så lenge til.. Alltid priset meg lykkelig for at jeg ikke har vært sånn kjempedårlig i noen av svangerskapene, men har uansett alltid følt meg gravid på en måte :p om alt er bra på tirsdag skal jeg bare nyte at jeg ikke plages med noe ;)

Det går helt sikkert helt fint! Krysser fingrene for deg :) og om alt er bra, så NYT det! Her er jeg sykemeldt og klistret til doskåla dagen lang!

Back
Topp