Dårlig følelse uten grunn

MHP1990

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
Er det flere som har en dårlig følelse av at det har gått rett vest, og det uten grunn?

Jeg skulle egentlig ha termin med nr.2 nå i begynnelsen av april men hadde en MA i august, så vet ikke om det bare er frykt for en ny MA som gjør at jeg har en dårlig følelse..

Flere som føler det sånn? :(

Jeg hadde ekstremt dårlig magefølelse første gang jeg ble gravid (og mistet). Gangen etter (da det gikk bra) og denne gangen har jeg ikke en dårlig følelse, men jeg prøver samtidig å ikke glede meg for mye enda!

Jeg hadde ekstremt dårlig magefølelse første gang jeg ble gravid (og mistet). Gangen etter (da det gikk bra) og denne gangen har jeg ikke en dårlig følelse, men jeg prøver samtidig å ikke glede meg for mye enda!

Jeg vet ikke om jeg kanskje prøver å bryte meg selv ned sånn at jeg ikke skal bli så knust hvis dette ender med en MA igjen.
Eller om det kanskje var at jeg fikk 2-3 på clearblue digital i dag, og hadde regnet med å få 3+ :meh::nailbiting:
Er 5+2 i dag og liker ikke kjenne på denne frykten da jeg blir helt ødelagt.

Ja, jeg. Har hatt en ekkel følelse denne gang. Bare ventet på blødninger. Men foreløpig uten grunn. UL idag viste en krabat på 19mm.

jeg fikk ikke 3+ på cb digital før jeg vare 5+3/5+4 sist. Denne gangen fikk jeg "ikke gravid" 12 dpo, og 2-3 nå på søndag hvor jeg var 4+3. Så hos noen går det litt senere enn hos andre antar jeg :) Jeg er også litt sånn, bryter meg selv litt ned for å ikke bli så lei meg om dette ikke går, samtidig glimter den gleden til innimellom. Jeg skjønner godt at det er slitsomt å kjenne på den frykten, det er helt forferdelig! skal du på tidlig ul? har du mistet kun den ene gangen eller har du mistet tidligere også?

Har det på samme måte. Satser på at jeg bare er nervøs pga tidligere opplevelser og at alt står bra til med alle spirene i desember

Har det på samme måte. Satser på at jeg bare er nervøs pga tidligere opplevelser og at alt står bra til med alle spirene i desember

DET håper jeg også! :D

Magefølelsen min sier at alt går bra men er så innmari redd for at det ikke gjør det heller..

Har kjent småstikninger av og til frem til nå, spes ved bråe bevegelser osv.. men i natt hadde jeg annerledes vondt nederst som gikk over etter litt. Og så har jeg idag hatt mer stikninger enn jeg har pleid å ha, mye mulig det er normalt så får satse på det. Er 6+2 idag. Vi får bare prøve roe oss ned, krysse fingrene og håpe på det beste :)

Jeg vet ikke om jeg kanskje prøver å bryte meg selv ned sånn at jeg ikke skal bli så knust hvis dette ender med en MA igjen.
Eller om det kanskje var at jeg fikk 2-3 på clearblue digital i dag, og hadde regnet med å få 3+ :meh::nailbiting:

Hei, jeg forstår hva du tenker. Jeg tok nettopp en digital som viste 2-3 på utvanna urin,og jeg måtte gråte litt, og jeg er 5+0, og googler meg nå ijæl om det er normalt, og finner mange som sier at det ikke er unormalt. Det å leve med denne usikkerheten er så stressende, føler jeg lever litt dag fra dag. Kanskje vi , som du sier prøver å beskytte oss selv i tilfelle det ikke går bra. Men vi må bare håpe at denne gangen sitter den lille godt fast og er med hele veien til mål. Sender noen varme tanker til det fra en nervøs en, til en annen:)

Hei, jeg forstår hva du tenker. Jeg tok nettopp en digital som viste 2-3 på utvanna urin,og jeg måtte gråte litt, og jeg er 5+0, og googler meg nå ijæl om det er normalt, og finner mange som sier at det ikke er unormalt. Det å leve med denne usikkerheten er så stressende, føler jeg lever litt dag fra dag. Kanskje vi , som du sier prøver å beskytte oss selv i tilfelle det ikke går bra. Men vi må bare håpe at denne gangen sitter den lille godt fast og er med hele veien til mål. Sender noen varme tanker til det fra en nervøs en, til en annen:)

Tusen takk :Heartred
Det "hjelper" å vite at det er flere som har det sånn..
Har jo ingen grunn til å tro at det er noe galt.. og jeg har også googlet masse men føler at jeg ofte kan bli mer nedbrutt av det.. :meh: vet det er dumt å google og likevel så gjør jeg det :arghh:

Krysser fingrene for at vi får 3+ snart begge to og at det blir en desemberbaby på oss :Heartred

Tusen takk :Heartred
Det "hjelper" å vite at det er flere som har det sånn..
Har jo ingen grunn til å tro at det er noe galt.. og jeg har også googlet masse men føler at jeg ofte kan bli mer nedbrutt av det.. :meh: vet det er dumt å google og likevel så gjør jeg det :arghh:

Krysser fingrene for at vi får 3+ snart begge to og at det blir en desemberbaby på oss :Heartred
Jeg er så enig så enig. Nå er vi gravide, og må prøve å nyte det så godt vi kan:)

Jeg synes også det høres normalt ut at du får 2-3 på utvannet urin når du er 5+0 , prøv heller imorgen eller om 2 dager på morgen-urin så får du nok 3+ :)

Jeg synes også det høres normalt ut at du får 2-3 på utvannet urin når du er 5+0 , prøv heller imorgen eller om 2 dager på morgen-urin så får du nok 3+ :)
Tusen takk, du har nok helt rett, Herremin så tussete man kan bli i ønsket på at denne spiren skal holde hele veien❤️

Tusen takk, du har nok helt rett, Herremin så tussete man kan bli i ønsket på at denne spiren skal holde hele veien❤️
Ja en blir det, og blir noen lange uker frem til uke 12 kjenner jeg. Får håpe tia flyr fort slik at det kan bli sommer snart og vi da er lenger på vei :) en blir nok roligere da

Jeg gjorde noen beregninger selv ift når jeg kunne forvente å se 3+ på digital. Ut fra den (tok utg.pkt. i minimumsverdier) så kunne man godt forvente å ikke få 3+ før etter 6 uker, uten at det var noe galt. Men jeg skjønner pessimismen. Klarer ikke helt å slappe av selv, jeg mistet 6+2 i september, skulle hatt termin 19.mai... men er faktisk 6+0 i dag og føler meg veldig gravid fortsatt så må jo bare heie på at dette går bra.

Jeg gjorde noen beregninger selv ift når jeg kunne forvente å se 3+ på digital. Ut fra den (tok utg.pkt. i minimumsverdier) så kunne man godt forvente å ikke få 3+ før etter 6 uker, uten at det var noe galt. Men jeg skjønner pessimismen. Klarer ikke helt å slappe av selv, jeg mistet 6+2 i september, skulle hatt termin 19.mai... men er faktisk 6+0 i dag og føler meg veldig gravid fortsatt så må jo bare heie på at dette går bra.

Ja ikke sant, selv om det hører helt logisk ut, og når man klarer å summe seg, så virker det jo fornuftig ut, men så kommer følelsene og tankene og gir meg et puss:) Nå skal jeg iallefall vente en uke, og ta testen på morgenurin og ikke utvanna ettrmiddagsurin.. :)

Back
Topp