Dårlig eggkvalitet

2016baby

Flørter med forumet
I dag var dagen me fikk satt inn egg, fikk beskjed om at da ikkje var topp kvalitet men var godt nok til og settast inn.. 6 av 7 blei befrukta men fikk jo då ingen på frys! Typisk min flaks at ingenting skal gå min vei.. :( blir lei, trist og gla samtidig så detta er over for denna første gongen. Fått testdato 23/12 og eg klarer ikkje og sjå fram eller tenke positivt til denne dagen... Uff.. :( blei masse negativt her no men....

Ikke tenk negativt!! På mine to forsøk tidligere fikk jeg masse egg ut, mange ble befrukta men kun 1 igjen til å sette inn. Og vet du hva, det ble klaff på første og eneste egget begge gangene og jeg har også endometriose. Ønsker deg lykke til med gullegget!!

Huff, det var leit å høre. Krysser fingrene for at det rette er på plass!

La det gå i sin vei! Man får ikke gjort så mye dessverre...Prøv å holde motet oppe !Hvem vet kanskje du får en skikkelig fin julegave :)

Vi fikk 2 av 11 befrukta, ikke topp kvalitet og derfor begge satt inn. Litt fragmenter på de. Men resultatet er en 2 uker gammel gutt <3 tenk positivt og hold motet oppe! :)

Jeg fikk ut 17 egg første gangen, bare 7 ble befruktet. Innsettingsdagen var det bare igjen 2 egg av dårlig kvalitet. Ingen kunne fryses derfor ble begge satt inn. Men mot alle odds festet begge seg og jeg har to friske 3-åringer i dag som akkurat har lagt seg :) Hold motet oppe og lykke til!

Sier som de andre her; det kan gå helt fint! For litt mer enn fire år siden hadde vi først to avbrutte forsøk pga ingen befruktning. På siste forsøk fikk vi ut 18 egg og bare to var gode nok for innsett. Det ene ble til den beste jenta i verden:-) Lykke til!

På det forsøket det klaffet på, fikk jeg ut tre egg, hvorav to ble befruktet og satt inn. Det ene hadde ikke noe god kvalitet som de sa, men vet du, begge festet seg. Nå endte jeg riktignok opp med ett barn til slutt, men det kan altså gå bra selv om utgangspunktet ikke ser så bra ut.

Back
Topp