Idag ringte legen meg for å snakke litt om hvorfor vi aldri blir gravid, og idag fortalte han at jeg har dårlig eggkvalitet, vi har ikke fått vite det før idag! Og da har vi har hatt 3 offentlig forsøk. Jeg har en AMH på 16, og det var ikke så veldig bra siden jeg kun er 25 år. ( den gangen jeg tok blodprøven var jeg 22 år). Jeg ble helt i fra meg
Da er det vell ikke vits å tenke på å prøve på den naturlige måten? Det har alltid vært mye rusk på eggene som han sa, og så nevnte han noe om at det kan vær genetisk og det gjør at det kan vær vanskelig for meg og samboeren å få barn? Skjønte ikke det.
Vi må og ta blodprøve for å sjekke om noen av oss har kromosonfeil, er det vanlig ?
Jeg spørte om jeg kunne få ta vannscanning, men det var ikke nødvendig siden det kun var eggkvaliteten..
Har selvfølgelig tenkt at noe må vær galt siden vi har hatt 11 innsett, men sykepleierene og legen har hele tiden sagt at alt ser fint ut hos begge..
Off, blir så sliten av dette. Han begynte å snakke om eggdonosjon, noe jeg ihvertfall ikke er klar for.
Noen som har klart å blitt gravid på naturlig måte med dårlig eggkvalitet ?
Og hvor mange forsøk måtte du ha med ivf før du ble gravid ?
Noen tips??
Blei skikkelig rotete dette. Men ååh.. ser ikke positivt på noe nå
Da er det vell ikke vits å tenke på å prøve på den naturlige måten? Det har alltid vært mye rusk på eggene som han sa, og så nevnte han noe om at det kan vær genetisk og det gjør at det kan vær vanskelig for meg og samboeren å få barn? Skjønte ikke det.
Vi må og ta blodprøve for å sjekke om noen av oss har kromosonfeil, er det vanlig ?
Jeg spørte om jeg kunne få ta vannscanning, men det var ikke nødvendig siden det kun var eggkvaliteten..
Har selvfølgelig tenkt at noe må vær galt siden vi har hatt 11 innsett, men sykepleierene og legen har hele tiden sagt at alt ser fint ut hos begge..
Off, blir så sliten av dette. Han begynte å snakke om eggdonosjon, noe jeg ihvertfall ikke er klar for.
Noen som har klart å blitt gravid på naturlig måte med dårlig eggkvalitet ?
Og hvor mange forsøk måtte du ha med ivf før du ble gravid ?
Noen tips??
Blei skikkelig rotete dette. Men ååh.. ser ikke positivt på noe nå