Dårlig dag

Lillemoren*

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Har hatt en veldig dårlig dag i dag, og vært mye redd og lei. I går begynte jeg å blø litt, og har hatt en MA i uke 12 før som startet akkurat på den måten :nailbiting:
Fikk time til legen i dag, og hun spurte om symptomene hadde forsvunnet, og det har de egentlig gjort, så nå er jeg ennå mer redd:sad010
Har for lenge siden fått time til ordinær ul i morgen, så jeg nevnte dette til legen, hun sa at jeg måtte gå rett hjem å avbestille den:banghead:
Hva er det for en ting å si til en som er gravid med blødninger og er redd for MA:angry1
Klarte å krangle til meg å beholde timen, men gikk rett hjem å byttet fastlege, og har stort sett grene i hele dag (sikkert mye hormoner også:smiley-ashamed008), sliten nå hvertfall, og gruer meg til i morgen:arghh:

Har hatt en veldig dårlig dag i dag, og vært mye redd og lei. I går begynte jeg å blø litt, og har hatt en MA i uke 12 før som startet akkurat på den måten :nailbiting:
Fikk time til legen i dag, og hun spurte om symptomene hadde forsvunnet, og det har de egentlig gjort, så nå er jeg ennå mer redd:sad010
Har for lenge siden fått time til ordinær ul i morgen, så jeg nevnte dette til legen, hun sa at jeg måtte gå rett hjem å avbestille den:banghead:
Hva er det for en ting å si til en som er gravid med blødninger og er redd for MA:angry1
Klarte å krangle til meg å beholde timen, men gikk rett hjem å byttet fastlege, og har stort sett grene i hele dag (sikkert mye hormoner også:smiley-ashamed008), sliten nå hvertfall, og gruer meg til i morgen:arghh:

Uff, leit å høre at du har hatt en så fæl dag :( Legen din hørtes ganske kjip ut rett og slett, de skal jo prøve å gi deg best mulig hjelp til å finne ut hvordan det går og en ultralyd er jo det aller beste du kan få for å sjekke opp i nettopp det! Bra du fikk beholde timen, så krysser vi alt vi har for gode nyheter i morgen! :) Leser jo om mange her inne med blødninger der det går bra, så hold troa oppe :) Godt å gråte litt, det frigjør både aggresjon og frustrasjon! Håper du får en mye bedre dag i morgen :Heartred

Men i alle dager, hva er det for slags ting å si???
Om ikke annet burde man jo være glad for at du skal på ultralyd såpass raskt så du kan få sett hvordan det står til inni der.
Skjønner godt at du byttet fastlege!

Sender deg en god klem og krysser fingrene for deg i morgen <3

Ønsker deg masse lykke til imorgen på ul, og håper blødningen er uskyldig! Håper au du får en flink forståelsesfull lege nå som du har byttet! ❤️

Ta den timen til ul imorgen (men regner med den ikke dr ordinær,men tidlig ul?) Da får du et klart svar hva som foregår. Det kan være noe, men trenger overhodet ikke å være det heller . Jeg hadde blødninger på fredag da var jeg 13+0 var inne å sjekket hos gynokolog, og alt vsr i skjønneste orden ♡♡

Det var fryktelig dårlig gjort/feil å si av legen! Du må jo på ul i morgen for, så bra du allerede har time. Hun burde ta deg på alvor og vise omsorg!!❤️

Mange klemmer sendes din vei, håper alt er bra❤️ Mange syns vel symptomer forsvinner plutselig når man nærmer seg 2.trimester?

Uff, for en lege!!!
Sender deg en varm klem og ønsker deg masse lykke til i morgen❤️

Ta den timen til ul imorgen (men regner med den ikke dr ordinær,men tidlig ul?) Da får du et klart svar hva som foregår. Det kan være noe, men trenger overhodet ikke å være det heller . Jeg hadde blødninger på fredag da var jeg 13+0 var inne å sjekket hos gynokolog, og alt vsr i skjønneste orden ♡♡

Så bra det gikk bra med deg :happy: hadde du en stor eller liten blødning? Det er liksom en ordinær ul, bare at det sikkert har skjedd en feil og derfor er den alt for tidlig. Derfor legen mente jeg burde avbestille den.

Det var fryktelig dårlig gjort/feil å si av legen! Du må jo på ul i morgen for, så bra du allerede har time. Hun burde ta deg på alvor og vise omsorg!!❤️

Mange klemmer sendes din vei, håper alt er bra❤️ Mange syns vel symptomer forsvinner plutselig når man nærmer seg 2.trimester?

Tusen takk :Heartred
Ja, var jo derfor jeg ikke hadde reagert noe på at symptomene hadde forsvunnet litt, tenkte at det var helt normalt når man nærmer seg 12 uker:dontknow

Så bra det gikk bra med deg :happy: hadde du en stor eller liten blødning? Det er liksom en ordinær ul, bare at det sikkert har skjedd en feil og derfor er den alt for tidlig. Derfor legen mente jeg burde avbestille den.
Jeg hadde en liten blødning, først brunlig deretter lysrosa.. men den gikk over to dager.

Masse klemmer sendes. Dette går fint! :Heartred

Jeg har nettopp også vært inne og fått sjekket opp en større blødning, og legen på sykehuset trøstet med at så sent er oddsen på vår side og det finnes mange grunner til at det kan skje. Spesielt hvis du fått bekreftet at hjertet begynt å slå alt tidligere. Uansett er oddsen veldig gode i uke 12!

Føler med deg og gleder meg til å høre et positivt resultat etter UL imorgen! Heier på deg! :wav:Heartred

Hvordan går det med deg? :Heartred

Det går fint :happy: fikk se en sprell levende og frisk liten en på ul i dag, det var en skikkelig god følelse :Heartred Så det ble nok noen tårer i dag også, men i dag var det gode tårer :knegg:

Det går fint :happy: fikk se en sprell levende og frisk liten en på ul i dag, det var en skikkelig god følelse :Heartred Så det ble nok noen tårer i dag også, men i dag var det gode tårer :knegg:
Så bra at dette gikk fint :Heartred

Legen min sa vil helst ikke gi timer så tidlig for man kan miste før uke 12. Jeg bare herregud at det går an å si sånn til en gravid kvinne. Jeg må også bytte lege men vet ikke hvem :(

veldig glad for at det går bra med deg ❤️ Jeg hadde en kraftig blødning uke 11-12. Den lille har det fint heldigvis.
håper alt blir bra med deg og din lille ❤️

Back
Topp