dårlig dag

~Lisbeth83~

Forumet er livet
våknet imårrest halv ti av en mld.
sjefen er 100% sykemldt. å jeg må jobbe på lørdagen....
som er greit i å for seg,mer penger...
men vi får besøk, skulle møte de i byen har ikke sett dem på lenge...[:(]
men neida...jeg må jobbe[:@][:@][:@]
det er så jævla typisk....grrrrrr
har sittet her å vært lynforbanna,grått,ropt.....[:'(][:@][:'(][:o][:@][:'(][:'(]

Huff da.. Ikke bare jeg som har en drittdag altså. [>:]
Ikke morro å få helga si sånn når noe er planlagt. [:'(]
Hva jobber du med?

dette er en skikkelig blåmandag[&:][&:][&:]
har egentlig fri idag men måtte selfølgelig jobbe idag også...
jeg jobber i butikk...
hvorfor er din dag også dritt da?

Jeg bare sto opp i ørska av vekkerklokka som ringte 0645.. var helt blåst i kroppen og hodet! [&:]
Humøret har vært dritt siden, men jeg har egentlig ingen grunn... Blir bare mer dritthumør av å tenke på det også. [>:]
Overskuddet er lik null til tross for ei skikkelig slapp helg. Og det er ikke morro på en mandag når jeg vet jeg har oppimot en 50 timers arbeidsuke foran meg.. [:'(]
Mest lyst til å kjøre de 35 mila hjem til dyna og grave meg laaaaaaaaaaaaaaangt ned! [X(]

Huff... kjedelig å vente på penger som noen ikke klarer å føre over.. Hvor vanskelig kan det være!? [:-]
Kjenner til det med fridager som går i dass. Kan ikke planlegge enkelte helger vi, for da går det som regel rett vest. [>:]

Vi satser på en bedre dag i morgen Emilie3 og Lisbeth83 !!

oi sann![:o]

Men som sagt.. det er visst så mye man må passe på heel tiden at man kan jo bli syk av mindre. Jeg selv har vært litt uforsiktig, men prøver så godt jeg kan. Jordmor ba meg også unngå spekemat og ferskoster, spesielt om det ikke var ferskt. Om det gikk ut dagen etter.. ikke spis! [>:]

oi nå går det fort mellom innlegga her,kommer liksom ikke videre[:D]

jeg passer på oster å spekemat jeg også.å at frukt er vaska å kjøtt er godt stek,men ellers spiser jeg det jeg vil.

har du bytta nick??[8|]

ORIGINAL: Stardust

oi nå går det fort mellom innlegga her,kommer liksom ikke videre[:D]

jeg passer på oster å spekemat jeg også.å at frukt er vaska å kjøtt er godt stek,men ellers spiser jeg det jeg vil.

Samme her egentlig [;)]

ORIGINAL: tufte

ups.. men en gang gjør vel kansje ikke noe!?.. jeg skal nu spise det.. så for det ta lant ti før neste gang.... kan vel ikke skade å spise litt.. håper på det beste[;)]

tror det ikke skal skade.. alt kommer vel an på hvor den hvalen har oppholdt seg, og du kan jo ikke akkurat spørre den heller [8D]

tuller du har du 35 mil hjem fra jobben?å jobber du så mye som 50 timer denne uken, det var mye gitt, må passe på så du ikke blir overarbeidet[;)]

hvilken butikk jobber du i Lisbet83?
ja uventa jobb er aldri kjekt på dager du skal noe helt annet[:@]

ORIGINAL: Nina22

tuller du har du 35 mil hjem fra jobben?å jobber du så mye som 50 timer denne uken, det var mye gitt, må passe på så du ikke blir overarbeidet[;)]

hvilken butikk jobber du i Lisbet83?
ja uventa jobb er aldri kjekt på dager du skal noe helt annet[:@]

Har jeg skrevet 35 mil... ops!!! mente 35km.. [:)] Hadde ikke gjort annet enn å bodd i bilen da [8D]

he he he he;)

Back
Topp