Caroline :)
Elsker forumet
I dag er virkelig ikke dagen. Den startet med mye drømmer/mareritt i natt med at forloveden var utro  Så etter frokost drar jeg for basseng trening, men det var så mye mennesker der at jeg ikke fikk gjort det jeg skulle egentlig, og mistet lysten.
Så hadde jeg da gledet meg til å kikke på et fest lokale til bryllupet vårt neste år, og så når jeg da hører med forloveden når han kommer hjem. Aner han ikke.. Og han kom hjem fra jobb først nå. Og det hjelper jo ikke akkurat på utro drømmen i natt.
Og når det da er tredje dagen denne uken han ikke kommer hjem til vanlig tid, og når ingen har ferie, blir det fryktelig mye alene tid.
Er fryktelig kjedelig å være alene og da litt nedfor i tillegg.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så hadde jeg da gledet meg til å kikke på et fest lokale til bryllupet vårt neste år, og så når jeg da hører med forloveden når han kommer hjem. Aner han ikke.. Og han kom hjem fra jobb først nå. Og det hjelper jo ikke akkurat på utro drømmen i natt.
Og når det da er tredje dagen denne uken han ikke kommer hjem til vanlig tid, og når ingen har ferie, blir det fryktelig mye alene tid.
Er fryktelig kjedelig å være alene og da litt nedfor i tillegg.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app