Dårlig dag

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag har vært en helt elendig dag... Føler meg helt utmattet og er super kvalm :( I tillegg har jeg så vondt helt nederst i magen og "øm" i korsryggen. Er liksom ingenting som hjelper :( Sitter med seabands på, men føler ikke det heller ir resultater... Måtte bare klage litt..

Er det normalt å ha sånn vondt nederst i magen?

Uffada :( Er så slitsomt når man virkelig har en dårlig dag!! Håper du får en bedre dag i morgen og at kvalmen gir seg snart. Jeg er kvalm på morgenen og kaster gjerne opp, men så kommer det seg ut over dagen. Kjenner at dersom jeg skal få gjort noe, må dette skje i små porsjoner gjennom dagen. Hvis ikke blir jeg helt utmattet og kvalmen kommer med en gang. Jeg er fullt sykmeldt så kan styre litt dagene mine selv så det er jo en fordel. Kjenner også på mye press og ømhet i magen. Så antar at dette er normalt :p Husker ikke helt fra sist gang :p

Jeg føler egentlig jeg blir dårligere utover dagen.. men kaster ikke opp da, bare veldig kvalm :( Nei, det er nettopp det.. jeg husker heller ikke fra sist gang :P men jeg tror faktisk ikke jeg var like dårlig, men det er jo utrolig hvor fort man glemmer :P Ja, vi får håpe på en bedre dag i morgen :)

Kan det være noe form for luftsmerter i magen? For det er det jeg tror jeg kjenner. Har enkelte dager det kan plutselig rive litt i på en måte.. ellers merkes det at fordøyelsen er mye tregere, føler meg ganske tettpakket..
Kvalme er ikke kjekt, jeg ville ikke ventet så lenge med å be om kvalmestillende av legen om jeg visste hvor ille det skulle bli :/ Nå tror jeg det begynner å komme seg, tar kvalmestillende ved behov, og bare behøvd å ta en i dag :)
Det blir bedre, snart :)

Idag har vært en helt elendig dag... Føler meg helt utmattet og er super kvalm :( I tillegg har jeg så vondt helt nederst i magen og "øm" i korsryggen. Er liksom ingenting som hjelper :( Sitter med seabands på, men føler ikke det heller ir resultater... Måtte bare klage litt..

Er det normalt å ha sånn vondt nederst i magen?
Har også hatt mere vonde mensenmurringer og vondt i korsryggen...men er heldigvis ikke kvalm...enda;) satser på at det er normalt og at det går fort over...
Hadde min dårlige dag i går, men i dag har det vært mye bedre!!
Vi får bare krysse fingre og satse på at det er normalt:)

Uff ikke noe godt i det hele tatt! Håper formen din kommer seg;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Takk for svar dere :) fordøyelsen er tregere ja. Det merkes.. føler ikke det er luftsmerter, men vet jo ikke. Idag har jeg ganske sterke menssmerter nederst i magen, så virker som det blir verre :(

Off :( Det er ikke noe gøy. Håper du blir bedre snart :)

Ja håper det.. får bare bli liggende i senga en stund tenker jeg. Sov dårlig i natt også så kanskje prøve å sove litt snart :)

Håper formen din er bedre i dag :)

Nei, den er ikke det :( skikkelig menssmerter idag.. har ikke orket å stå opp enda engang..

Back
Topp