dårlig dag

ønskernr2

Forelsket i forumet
Huff har hatt en skikkelig dårlig dag. Er så redd for å miste igjen. Føler alle symptomer har forsvunnet, de ømme puppene har blitt helt normale, kvalmen har ikke vært til stedet men i stedet har jeg fått kjempevondt i korsryggen og det stikker i magen innimellom, brenner litt i sidene. skikkelig mensmurringer. Er så livredd for at jeg kanskje opplever starten på en ny sa eller ma. Jeg hadde veldig mye smerter i korsryggen og magen sist gang... har vært på gråten og vært skikkelig uttafor i hele dag. Jeg har virkelig ikke troen på at det noen sinne skal gå bra. Kunne ikke magen bare sagt at alt var bra. Jeg orker ikke oppleve å miste enda en gang.. huff dagens klaging fra meg... 

Varm klem!!! Hadde det sånn forrige gang, for da hadde jeg en spontanabort friskt i minne.. Fælt å ha det sånn... Men det gikk bra!! Selv om jeg også følte at symptomene kom og gikk litt..

krysse fingrene for at alt e bra, men det høres ikke bra ut at symtomene forsvinner og vondt i korsryggen, slik hadde æ det den første gangen når æ hadde en MA, ta en ny CB test med ukeindikator, det gjør æ en gang i uka for å forsikre mæ om at hcg nivået stiger. Men e du veldig urolig så gå til legen. Begynner selv å bli litt beskymra fordi eneste symtomet æ har e ømme og vonde bryst, venter på den her rare, kvalme gravidfølelsen. Håpe spira sitter til oss begge den her gangen, alle gode ting er tre sier de.

takk jenter... Humøret er litt bedre i dag, fikk grini ut litt og snakka med sambo i går. Det hjalp litt. Han er så god. 
Tok en cb med ukesindikator i dag og heldigvis viste den 3+ og det stemmer jo bra med at jeg er 5+1 i dag... Ble litt roligere da kjenner jeg. Fortsatt litt vondt i korsryggen og litt i sidene av magen og lysken. men i dag er niplene såre og jeg kjenner litt småkvalme, så ønsker de symptomene veldig velkommen.

hei:) så bra at du tok en test og ble litt mindre beskymret, jeg har også vært litt småkvalm i dag og føler meg helt jævlig, nesten influensasymtomer, men det er jo bare en positiv ting, skal også ta en ny test i morgen tidlig.

Back
Topp