Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
[:@] har nettopp vært hos legen pga. smerter i korsryggen og ble 100% sykemeldt i 1 uke og om jeg absolutt ville jobbe fikk jeg kun lov om jeg gikk ned i stillingsprosent!!!! Og jeg må ta det helt med ro....what to dooooo!!!!!!!
huff da. Høre på legen din synes jeg, må ta vare på helsa, skal jo ha helse for 2 plutselig [:)] om du må gå ned i stillingprosent, vil du jo få det dekket med sykemelding eller svangerskapspenger. Lykke til
Kjedelig om du ikke enig med legen, men det er vel som FruStina sier, best å gjøre som han/hun sier.
Og selv om du må ta det med ro, betyr det vel ikke at du trenger å ligge på sofaen - du kjenner "hvor skoen trykker", og kan sikkert avpasse aktivitetsnivået til ryggsmertene. God bedring! Håper du ser litt lysere på tingene når du venner deg til tanken [;)]
jeg har vært vant med å jobbe ekstremt mye. og når jeg ble gravid så ble jeg ganske fort ekstrem kvalm.
ble sykemeldt for over en mnd siden, og har perioder som er helt forferdelige.
denne uken har jeg ikke gjort annet enn å lukte på mat, og kaste det opp.
sett på drikken omtrent og kastet opp...
ABSOLUTT ingenting frister. savner jobben mer enn noen sinne no...