Dårlig dag for mannen i dag !

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Mannen min har rimelig alvorlig astma, så fant han selvfølgelig ut i dag og litt vel sent at han var tom for medesin og fikk hetta. Han får jo anfall av bare vite noe sånt. Så han skynder seg på apoteket for å møte verdens sureste dame. Hu spydig sa at nei resepten hans var gått ut og vis han ikke hentet medesinen oftere trengte han det ikke heller. Så mannen måtte jo da ringe legevakten for å få resept og reise rimelig langt for det så han rekker jo ikke til bake til apoteket føre det stenger så bare håper han får noe på legevakten så han klarer seg til mandag.

Mannfolk er håpløse men hu dama på apoteket var vel på tide å pansjonere seg. Trodde det var bra mannen faktisk var blitt bedre jeg. Og han bruker mindre astma medesin om sommeren enn om høsten og vinteren. Han blir verre av den kalde lufta.

Jo også hadde han kjøpt sånn greie til meg mot at jeg ikke klarer å gå på do og den satte han fra seg mens han ringte legevakten og når han snudde seg var den stjelt så han måtte kjøpe ny.

Flott dag for mannen i dag.

Han fikk anfall på vei til legevakta og er nå lagt inn med pustemaskin !

Snakk om innbilning ja !!!

Hentet han i stad og fikk beskjed han hadde død om han ikke var der når han fikk anfallet.

Nå sitter han å vibrerer etter krampene. Huff ! Ble litt mye i kveld

Astma er helt forferdelig! Må ha vært en dramatisk opplevelse, selvfølgelig for ham, men også for deg! Håper det går bedre nå!

Oi.. Godt det gikk bra da! Kanskje sende en liten klage mot apoteket eller? Ihvertfall fortelle om dårlig kundeservice

Back
Topp