Dårlig, dårligere og dårligst

Lykkeknøttet <3

Betatt av forumet
I morra er jeg 7 uker på vei og det virker som formen bare blir verre :-/ man må jo nesten se positivt på det og tenke på at det går framover der inne. Var faktisk utenfor dørene for å se på ny bil i dag, vi fant ut at vi må ha større bil ;) mer som skal ha plass :-D Gubben så på bil og jeg ble stående og titte på barneseter ;) Merker at jeg er klar for å få "lov" til å shoppe :) Håper dere har en flott lørdag :-D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg blir mer og mer kvalm. Hadde håpet å slippe unna, men :P Er jo ikke mange ukene forhåpentligvis! Vi kjøpte stasjonsvogn da jeg ble gravid sist. Kjekt å ha plass til mer enn bare vogna ;)

Jeg er og utrolig kvalm! Værste er at jeg har fått munnsår overalt i munnen no, så klarer så vidt å spise og da er jeg enda mer dårligere. Meeen var hos UL og der så spesialisten at jeg skulle ta kvalmepille. Fikk en resept på det som jeg skulle ta hver kveld, for da er ikke dagen så ille. STOR forskjell!

Å sånn vil jeg ha også for dette tar knekken på meg! Kaster opp hver morgen og kvalm resten av dagen uansett om jeg spiser eller ikke :-/ Skal til legen på fredag og da skal jeg forhøre meg

Uff, jeg er også veldig kvalm, men har heldigvis ikke kastet opp enda... Er også som deg og er kvalm hele dagen. Så ikke noe morgenkvalme for min del. Bare kvalme.. Hele tiden..

God at du kom deg ut av døren da :) Spennende med bil. Hva har dere sett på? Vi har akkurat bestilt oss en ny Toyota! :D

Har utviklet seg gradvis her og i dag holder jeg ikke nede noe mat :-/ 3 siste dagene som har vært verst.... Men vil blir det og det er Toyota som er greia her også :) blir en rav4 med litt ekstra utstyr som takboks osv. Da blir det nok plass ;)
Gratulerer med ny bil til deg å da :)

Jeg er og utrolig kvalm! Værste er at jeg har fått munnsår overalt i munnen no, så klarer så vidt å spise og da er jeg enda mer dårligere. Meeen var hos UL og der så spesialisten at jeg skulle ta kvalmepille. Fikk en resept på det som jeg skulle ta hver kveld, for da er ikke dagen så ille. STOR forskjell!
Hva heter medisinen du tar? :)

Back
Topp