Dårlig blodsirkulasjon?

afrodite96

Betatt av forumet
Jeg lurer på hva som skjer med føttene på litjpia mi når jeg bærer henne. Her forleden bar jeg henne i sittende stilling bare opp i 2 etasje for å hente en body og ned igjen, og da var foten hennes blitt helt sånn blålig og med rødt merke etter hånda mi som jeg holdt rundt låret med. Det gikk bort igjen nesten med en gang når hun fikk ligge og sprelle litt med føttene. Har sett det såvidt tidligere og når hun har blitt bært slik at beina kommer litt i klem. Har babyer på denne alderen så dårlig blodsirkulasjon at de ikke tåler slikt? Eller er det bare jenta mi det er noe rart med?

huff, så ekkelt:( husker armen til mia ble sånn en gang jeg badet henne, og det var jammen ikke noe hyggelig.. så dytter for noe fornuftig svar;)

jeg har kke merket noe sånn, men høres ut som du har holdt for hardt rundt foten hennes da.. ville kontakta lege hvis du tror det kan være noe som burde undersøkes..

AnetteSkalBliMamma skrev:
jeg har kke merket noe sånn, men høres ut som du har holdt for hardt rundt foten hennes da.. ville kontakta lege hvis du tror det kan være noe som burde undersøkes..

Mannen sier at tvillingene var akkurrat likedan da de var små. Selv har jeg elendig hukommelse for slike detaljer fra den tid, men det stemmer sikkert når han sier det. Tror egentlig ikke det er noe alvorlig akkurrat, men at føttene kanskje ikke er modne for press mot huden på den måten?
Høres jo nesten ut som jeg er slem med jentungen, men jeg bar henne jo bare eller holder henne med en støttende hånd rundt låret. I armkroken liksom, med ett ekstra tak rundt låret. Dermed blir det vel litt for mye press mot det stedet på foten. Hun er liksom litt kompakt i fotene og. De er liksom korte og lubne og faste liksom. Mener hun ble litt likedan da jeg bar henne i babybjørn. Da får man jo og litt press mot føttene i lysken/låret på henne.

Mellomste ble sånn på armen når han lå på siden. Forsvat etterhvert. Aner ikke hvorfor for sjekket det aldri opp.

Back
Topp