Dårlig av sykehuset

Usikker&nervøs

Andre møte med forumet
Jeg var hos legen når jeg var 12+3 og tok blodprøver å fikk sendt henvisning til ordinær ul.
Så har jeg gått å trippet i 4 uker på svar fra sykehuset om når jeg skulle få komme inn, for det er jo ikke normalt å vente så lenge. For sist fikk jeg brev etter en uke etter å ha vært til legen...

Så ringte legekontoret, fikk snakka med legen min, og hun sa hun hadde sendt, og syns også det var rart jeg ikke hørte noe fra sykehuset. Men det var for seint å ringe dem etter å ha snakka med legen, så ringte dem dagen etterpå. Å da kunne de fortelle at nei, de hadde ikke mottatt noen henvisning på meg... -.-"

Men fikk ordna meg med time selv da. Så skal inn den 24 mai <3 Gleder meg :D

Men det verste er jo at i september når jeg hadde en sa, så krevde jeg å få en ul for å sjekke om alt var blitt ordnet av kroppen selv. For jeg viste ikke hvor langt jeg var på vei den gangen da jeg ikke har normal syklus.
Å da satt jeg inne på legekontoret og hørte at legen min snakka med de på gyn pol, og at hun remset opp info og sa at de måtte ringe meg over helga, slik at jeg fikk sjekket opp dette. Mandag kom, og ingen ringte. Tirsdag kom, å da ringte jeg gyn pol, å da hadde de ikke notert noen ting om akkurat det der. De kunne ikke se at de hadde mottatt noen telefon om beskjed om dette... Bah... Møkkafolk....

Liten utblåsning... =) 

Back
Topp