Dårlig annenhver dag?

Spenning i vente

April 2013's flerbarnsmamma
Jeg føler meg så merkelig.. Annenhver dag er jeg superkvalm, de andre er jeg bare uggen.. Forstår meg ikke på dette, jeg gjør det samme hver dag for å stagge kvalmen..

Noen som skjønner, eller har opplevd det samme?

Jeg har ikke fått den helt store kvalmen enda, men de andre symptomene kommer og går. I går følte jeg meg super fin, nesten ikke gravid kan du si... men idag : total utmattelse, uggen, fysen og super ømme pupper.

hehehe ikke greit dette her:)  Var å så på reka istad, hjerteslag  og alt- så jeg vet det er noe der inne også:)

jeg har det sånn jeg og, i går var jeg på shopping i flere timer og var i helt grei form, bortsett fra når jeg kom hjem så var jeg døslakt på sofaen. Men i dag er jeg sikkelig kvalm igjen. Vært sånn i flere dager nå, av og på med formen.

Men jeg kjenner jeg blir litt fortvila av å føle meg såå utav form så tidlig i graviditeten, jeg har aldri vært gravid før men jeg trodde ikke man var sånn før man var kjempe stor. Jeg kommer meg jo nesten ikke av sofaen når det er verst, er bare helt utslitt og kvalm.

Jeg har desverre ingen tips, skulle gjerne hatt noen selv..

Jeg er iallefall ekstra dårlig dagen etter jeg har vært veldig aktiv, så kanskje det kan ha noe med det?
men nå i det siste klarer jeg nesten ikke flytte på meg uten å brekke meg....

Da jeg var gravid med nr 1, var det litt sånn, i begynnelsen var jeg kjempedårlig hele tida, men etterhvert hadde jeg en-to dårlige dager og kanskje en sånn passe og en god og så dårlig.. ja, opp og ned.. Aner ikke hvorfor det er sånn, men veldig greit å få ta seg litt inn igjen..

Nå er jeg 6+3 og de to siste dagene har jeg kasta opp flere ganger.. og i dag 4 ganger.. ble sykemeldt i dag... Håper det bedrer seg etterhvert.. Jeg merker at stress gjør det verre, da er jeg kvalmere og kaster opp mer, og hvis jeg ikke får spist noe.. Eller ikke får sove nok...

D e vel bare sånn d e, at formen går litt opp og ned. Her e den forøvrig nede hele tiden... Va ganske dårlig forrige gang eg va gravid og, men denne gangen føler eg d e verre. Har akkurat fått meg ny jobb og, men d ser virkelig ut for at eg må sykemelde meg allerede første arbeidsdag.... 

Åh, litt godt å høre at jeg ikke er alene om det. I de andre svangerskapene mine har jeg vært dårlig hver dag. Men det er litt deilig å ha en dag som man kan ta seg litt inn igjen på også :)

Jeg har null energi, så jeg kan ikke si at jeg stresser mye den dagen jeg er bra. Ligger egentlig på sofaen uansett om jeg er dårlig eller ikke :/

Back
Topp