Dårlig ånde...

Gampeguri

Flørter med forumet
I forrige svangerskap sleit jeg med ånden til mannen i huset her. Vi måtte kjøpe større seng, for jeg spydde omtrent hvis han pusta på meg. Uansett om tennene hans var nypussa.. Og han har ikke dårlig ånde ellers! Og ingen andre reagerer på ånden hans, så det er min forvridde hormonelle luktesans som er helt ute av kurs..

Til min store fortvilelse har det blitt slik igjen nå. Det stinker på en måte skikkelig stram og sur hvitløk om det går an å sammenligne med noe. Men verst av alt - det samme gjelder min lille snuppe på 15 mnd!! Jeg klarer ikke ånden hennes heller.. Sukk.. Det er helt forferdelig.. Ikke nok med at jeg ikke klarer å ta meg av henne aleine så lenge jeg er så dårlig, men så takler jeg ikke at hun puster på meg heller..

Det er til å grine av...

Reagerer på alle mulige lukter jeg da.  Føler meg jo helt syk lissom.... er det mulig! hihi

Parfyme lukter, lukter fra mat jeg ikke klarer, syntes kjøleskapet lukter vondt...
Og har faktisk blitt kvalmere av samboeren min når han kommer opp etter å ha snekkra og er svett...På avstand asså, ikke noe lukt eller noe.
Syk i hodet jeg....

Jeg har ikke klina med mannen på 3 uker eller noe[:)]...dessuten holde rjeg på å spy av noen av suttenen til snuppa, lukter jo døden......

Sliter også meg "jernsmak" i munnen, konstant dårlig ånde, så jeg blir dårlig hvis jeg ikke har en tyggis/dent i nærheten...

ååå kan ikke annet en å le[:D]
er gått å lese at set ikke bare er meg som føler at man bor i "hellvette" nå om dagene med lukter og slikt.
ba saboern min i dag; at heretter skal han lage skolematen til gutten min,omså kvelden før. for jeg kan ikke engang nærme meg kjøleskapet før brekningene kommer! allt på kjøkkenet luker nærmest døden.
ikke klarer jeg å pusse tennene mine heller,brekker meg av tannbørsten[:)]
har også noe med åndestyret..håper bare man blir kvitt dette snart:)

Sliter med lukter jeg også. Sist svangerskap ble det skikkelig ille av peanøtter. Kjeftet skikkelig på sambo fordi han hadde spist peanøtter. Han reagerte med å snu ansiktet slik at det ikke skulle lukte så ille. Jeg ga beskjed om at han bare skulle ha ansiktet tilbake, men slutte å puste! Hehe. Man blir litt rar[:D]

ORIGINAL: Lm81

ååå kan ikke annet en å le[:D]
er gått å lese at set ikke bare er meg som føler at man bor i "hellvette" nå om dagene med lukter og slikt.
ba saboern min i dag; at heretter skal han lage skolematen til gutten min,omså kvelden før. for jeg kan ikke engang nærme meg kjøleskapet før brekningene kommer! allt på kjøkkenet luker nærmest døden.
ikke klarer jeg å pusse tennene mine heller,brekker meg av tannbørsten[:)]
har også noe med åndestyret..håper bare man blir kvitt dette snart:)

Hehe.. Luktene roa seg utover i svangerskapet sist, men ikke ånden.. Men det var helt greit etter fødselen heldigvis!

Back
Topp