Dårlig ånde?

T-rex

Andre møte med forumet
Samboer klager daglig på at ånden min har blitt helt for j..... etter at vi fant ut at vi er gravide :arghh:

Og det er ille når han foretrekker røykånden jeg hadde, framfor den jeg har fått nå.

Spiller ingen rolle om jeg nettopp har pusset tenner og skylt munnen med f.eks vademecum:yuck:

Det blir lite intimitet av slikt:smiley-angry017

Flere som opplever det samme, eller noen som har noen gode tips?

Har ikke hørt om at svangerskap påvirker ånden før. Kanskje det er noe annet som gjør det? Samboeren mine hadde en gang noen små klumper bak mot svelget som ga helt grusom ånde. Ble borte når han fikk pirket dem vekk. synes samboeren har fæl ånde nå, men det er jo knyttet til mine hormoner og kvalme. Så her er sex ok, men kyssing er totalt uaktuelt de neste ukene :hilarious: om han skal snike til seg en nuss, må det pusses tenner grundig først.

Last edited:
Jeg merker godt de derre hvite klumpene i svelget, så dem er det ikke;) Og dem lukter pyton jah:yuck:

Hmm, blir spennende å se om det er noen andre som har opplevd samme, eller har erfaringer:)

Jeg er ganske kvalm for tiden, og spiser derfor mindre. Dette gjør at jeg får ganske dårlig ånde. Det kan jo være grunnen hos deg også :)

Jeg er ganske kvalm for tiden, og spiser derfor mindre. Dette gjør at jeg får ganske dårlig ånde. Det kan jo være grunnen hos deg også :)

Kvalmen kom snikende nå i helga, og ånden har jeg hatt siden ihvertfall positiv test, 27.okt, så tror desverre ikke det er derfor:sad010

Men takk for tipset:)

Back
Topp