Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Solvit
Vi får syns litt synd på hverandre vi da... Jeg er også kvalm og kaster opp i dag (igjen etter tre fine dager), og i tillegg har jeg så vondt i hode at jeg tror det eksploderer snart![&o]
ORIGINAL: Calevi
ORIGINAL: Solvit
Vi får syns litt synd på hverandre vi da... Jeg er også kvalm og kaster opp i dag (igjen etter tre fine dager), og i tillegg har jeg så vondt i hode at jeg tror det eksploderer snart![&o]
Er det lenge siden du har fått sjekket blodtrykket ditt? Jeg har også hatt en periode med sinnsyk hodepine, sjekket blodtrykket og det var 122/98, ble sporenstreks sykemeldt mtp truende svangerskapsforgiftning. Heldigvis har det roet seg nå (både blodtrykk og hodepine), men det er jo verdt å få sjekket det.. Håper du kommer deg, for det der er pinadø meg ikke noe særlig! God bedrings-Klem!!
ORIGINAL: teba
vena cava syndrom er når livmora presser på ei blodåre som heiter det nevnte og ein vert sivmmel og får ein uvelhetsfølelse(kvalm),oppstår spesielt når ein ligger!!
eg vert så ubeskriveleg kvalm når eg legg meg at det er ikkje mulig!!!...tenkte ringe jordmora hvis det vedvarer..er ikkje farleg altså men det går jo sjølvsagt ut over søvnen!!