dårleg

teba

Gift med forumet
er så kvalme,når eg ligger og står..fytti katta..tenekr på om det er vena cava-styr..må det ver er jo heilt for j....tabl virker ikkje helde...[&o][&o]

Uff stakkars deg. Kan jeg spør hva vene cava er for noe?

vena cava syndrom er når livmora presser på ei blodåre som heiter det nevnte og ein vert sivmmel og får ein uvelhetsfølelse(kvalm),oppstår spesielt når ein ligger!!
eg vert så ubeskriveleg kvalm når eg legg meg at det er ikkje mulig!!!...tenkte ringe jordmora hvis det vedvarer..er ikkje farleg altså men det går jo sjølvsagt ut over søvnen!!

Høres ikke noe særlig ut det der!! Ja, du må ringe jordmora!!

å nei du og!!!! jaja..det er fakerten meg ikkje 9 til 4 jobb det her!!!

Uff, kjedelig med denne kvalmen. Er skikkelig dårlig selv om dagen. Håper det gir seg for hele gjengen snart!

ORIGINAL: Solvit

Vi får syns litt synd på hverandre vi da... Jeg er også kvalm og kaster opp i dag (igjen etter tre fine dager), og i tillegg har jeg så vondt i hode at jeg tror det eksploderer snart![&o]

Er det lenge siden du har fått sjekket blodtrykket ditt? Jeg har også hatt en periode med sinnsyk hodepine, sjekket blodtrykket og det var 122/98, ble sporenstreks sykemeldt mtp truende svangerskapsforgiftning. Heldigvis har det roet seg nå (både blodtrykk og hodepine), men det er jo verdt å få sjekket det.. Håper du kommer deg, for det der er pinadø meg ikke noe særlig! God bedrings-Klem!!

ORIGINAL: Calevi

ORIGINAL: Solvit

Vi får syns litt synd på hverandre vi da... Jeg er også kvalm og kaster opp i dag (igjen etter tre fine dager), og i tillegg har jeg så vondt i hode at jeg tror det eksploderer snart![&o]

Er det lenge siden du har fått sjekket blodtrykket ditt? Jeg har også hatt en periode med sinnsyk hodepine, sjekket blodtrykket og det var 122/98, ble sporenstreks sykemeldt mtp truende svangerskapsforgiftning. Heldigvis har det roet seg nå (både blodtrykk og hodepine), men det er jo verdt å få sjekket det.. Håper du kommer deg, for det der er pinadø meg ikke noe særlig! God bedrings-Klem!!

Kan også være hormoner som fremkaller hodepinen da.
Hadde ekstrem hodepine i 14 dager eller noe jeg også.
Men jeg ville sjekket det uansett
God bedring!

ORIGINAL: teba

vena cava syndrom er når livmora presser på ei blodåre som heiter det nevnte og ein vert sivmmel og får ein uvelhetsfølelse(kvalm),oppstår spesielt når ein ligger!!
eg vert så ubeskriveleg kvalm når eg legg meg at det er ikkje mulig!!!...tenkte ringe jordmora hvis det vedvarer..er ikkje farleg altså men det går jo sjølvsagt ut over søvnen!!

Jeg har hvertfall lest at man ikke skal rygge på ryggen hvis det er det.
Prøv å ligge mest mulig på siden, å ikke lene deg bakover når du sitter.
Kanskje det hjelper!
Håper du uansett blir bedre snart!!!

Sier bare god bedring til alle som er dårlige.

Back
Topp