Dåpsplanlegging

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Noen som har startet med dette? :)

Godt i gang her. Blir liten dåp da vi skal spare til bryllup og bryllupsreise neste år :)

Skal ikke ha dåp, så slipper unna planlegging :p

Vi har begynt å planlegge litt, vi har bestemt hvem vi vil ha til faddere og at vi skal ha det hjemme og servere smørbrød, og at det blir helt i slutten av august eller begynnelsen av september:-)

Vil prøve å ikke bruke så mye penger på det da vi sparer til å fikse opp litt i huset :-)

Eh nei..
Det tar vi litt sånn når det passer :-P
Jeg tenker vi låner lokaler, bestiller mat, baker noen kaker og gjør det enkelt..
Men det er bare det som falt ned i hodet på meg nå..

Nei har ikke tenkt på det :)

Nå tenker jeg bare på smerter i rygg og vondt i hals..

Hilsen hu positive :p

Nei, ikke ennå :) men det blir sikkert som vi pleier å ha det, snitter og kaker i kjellerstua på kirka etter gudstjeneste :) får låne den grAtis ettersom jeg er medlem

Vet hvor vi vil ha det og at vi vil ha det i september :) Den kommende bestemor har planlagt litt. Men lagt det på is inntil ungen er født ;)

Nei har ikke begynnta å planlegge den ennda :p har nåkk ting å styre med no :p

Jepp. Kjøpt inn litt småpynt fra søstrene grene og følger med på Ebay for kupp.
Skulle egentlig gifte oss 10.sept i år, men det blir dåpsdagen til snuppa forhåpentligvis

Jeg har begynt å tenke litt på det, men vi har ikke planlagt noe enda. Vil ha det veldig enkelt :-)

Valgt lokale og tenkt litt på datoer og pynt

Sliter endel med å velge faddere pga anstrengt forhold til mannens side (han ønsker ingen der som faddere men søster til mormor som gudmor :) )

Nei, det har jeg ikke begynt å tenke på enda :)

Har bestilt navnefest eneste :) planlegging blir vel når det nermer seg :)

Jeg har planlagt det meste, men selvfølgelig ikke bestilt mat og kirke osv før ungen kommer:-) jeg er en som aldri er ute i god tid med planlegging, men er man sykemeldt så er man sykemeldt. Ikke stort å drive med i sofaen:D

Har bestemt fadderene, og egentlig funnet ut hvem som blir bedt. Har ikke planlagt noe særlig mer. Blir ikke noe stort eller dyrt :) blir sikkert til at hun døpes i kirken samboeren blei døpt :)

Har tenkt litt, men definitivt ikke begynt noe planlegging enda. Tror ikke vi planlegger noe før babyen er født.

Blir privat navnefest og ikke dåp da. Har snakket om hvem vi skal innvitere, samt om vi skal leie lokale eller skvise alle inn i stuen vår. Ikke planlagt noe endelig. Må se an formen litt etter fødsel for når vi tar det, men regner med det blir i august når sambo har ferie.

Vi har bestemt hvilken kirke vi skal bruke og snakket litt om gjestelisten og faddere.

Back
Topp