Dåpskort

Bizarre

Glad i forumet
Jeg har laga inbydelse, takkekort og bordkort til dåpen til Noah, så nå er jeg endelig igang med litt forberedelser [:)]
Blir mest sansynlig ikke dåp her før 6.mars, så har heldigvis god tid på meg ennå.
Har ikke skrevet til kirka og meldt han til dåp ennå.... hva skriver man egentlig i en slik mail?
Har dere andre bestilt dato?

Hadde ikke bilder av bordkortene, men her er iallefall innbydelsene:

Det med blå vogn er innbydelser, og det med hvit vogn er takkekort jeg skal sende ut etter dåpen [:)]
Flere som har laga kortene selv??
Legg gjerne inn bilder i denne tråden.

jeg sier bare: WOW!
SÅ fine de var!

ORIGINAL: werana

jeg sier bare: WOW!
SÅ fine de var!

Tusen takk!
Ble ganske fornøyd med dem selv også [:D]

dem va kjempefin[:D][:D]

vi hadde dåp på søndag og e sååååå glad jeg er ferdig[:D][:D]  bare å lage takkekort igjen men må få noen bilder for jeg tok ingen selv.

da jeg bestilte dåp ringte jeg til kirkekontoret her i byen og sa hvor og når jeg ville ha så var det i orden. Så ringte presten meg og avtalte tid til dåpssamtale.

ORIGINAL: SistemannIMagen

vi hadde dåp på søndag og e sååååå glad jeg er ferdig[:D][:D]  bare å lage takkekort igjen men må få noen bilder for jeg tok ingen selv.

da jeg bestilte dåp ringte jeg til kirkekontoret her i byen og sa hvor og når jeg ville ha så var det i orden. Så ringte presten meg og avtalte tid til dåpssamtale.

hva gikk for seg her?
sorry, vil ikke kuppe tråden her asså!

Hehe [8D]
Helt i orden....
Lurer på det samme selv også!
Slik jeg forstod det så går man igjennom hvordan man skal gjøre det på dåpsdagen, hvem som skal vere fadder og sånne ting.
hva gikk for seg her?

oj så fine kort, flink du er[:D]

Jeg ringte kirkekontoret til den kirka jeg vil ha dåpen og bestemte tid, jeg bor i en annen kmmune enn den kirka vi skal ha da så da måtte jeg også ringe det kirkekontoret for å få samtale...

hva gikk for seg her?

vi bare snakket litt om hvorfor man døper, hva oppgavene til fadderene er, hvordan dåpen foregår, så skulle vi ha omvisning i kirka, men siden dett er fjerde barnet som blir døpt trengte vi ikke det[:)]

Kjempefine!!![:)][:)][:)]

Jeg har ikke laget noe enda [:)]

Invitasjoner og takkekort bestilte vi fra ulike fotobutikker på nettet til dåpen til Elias så har desverre ikke noe å vise frem..

Back
Topp