Dåpsklær

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Jeg finner ikke noe å ha på han etter dåpen som jeg liker. Noen som har noen tips?
Og, er det alle som bruker dåpslue?

Hadde jeg hatt gutt ville jeg sett om jeg fant en myk/komfortabel dress/pen skjorte og bukse :)
Veit ikke om alle bruker lue men det skal vi ha :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Tenker det samme som hopeandlove :) kanskje en blå skjorte? :)

*talatuten*

Vi hadde ikke noen spesielle klær annet enn dåpskjolen. Når han ikke hadde den på seg hadde han kun en hvit body :)

Fant faktisk en kjempefin dress i dag med vest :) da er det bare dåpsluen igjen :)
Hvor fant du denne? Jeg er også pp jakt etter antrekk til gutta mine til navnefest. Mannen vil ikke ha bunad eller matrosdress. Synes det er vanskelig å finne penklær til gutter.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvor fant du denne? Jeg er også pp jakt etter antrekk til gutta mine til navnefest. Mannen vil ikke ha bunad eller matrosdress. Synes det er vanskelig å finne penklær til gutter.

fant på en butikk som heter Bare Barn.
heilt enig med at det er vanskelig å finne til gutter. utvalget i klær for jenter er jo enormt....

Så denne på Facebook:
https://www.facebook.com/photo.php?...375349.-2207520000.1376039619.&type=3&theater
Har ikke bestilt noe derfra eller hørt noe (hverken positivt eller negativt) så kvalitet etc. vet jeg ikke noe om.
Kan ikke si noe om kvalitet, men ser det er ebay. Så hvis du har handlet fra ebay så vet du jo litt om kvaliteten. Nå er det stor forskjell fra selger til selger da. Men min erfaring er at passformen blir så rar etter noen vask. ;) men en findress rekker vel knapt noen vask. :)

guttelus.no har mye fint :)

Back
Topp