Vi har et dilemma når det kommer til dåpskjole, jeg er ikke døpt, men det er samboer, jeg skulle se på den kjolen og det hadde selvfølgelig vært stor stas om han kunne bruke den! Men, det er seriøst noe av det styggeste jeg har sett, uten unntak! Men mormoren min sydde en til min fetter som er like gammel som meg, den er senere brukt av 2 andre i familien, det er en fin kjole med sånn engelsk blondemønster. Problemet er bare at navnene til de som har brukt den er brodert FORRAN på kjolen. Dette er mennesker hverken jeg eller William kommer til å ha mye kontakt med, folk jeg ikke har hatt kontakt med på mange år, det er søskenbarna mine, men jeg er litt fryst ut fra den siden av familien, og om jeg har noen kontakt med den siden så er det kun mormor, som jeg forøvrig har sett mer på 2 mnd nå, enn på 5 år.
Vi er enige om at vi syntes det er helt malplasert å ha disse navnene forran på kjolen, men gidder ikke betale mellom 500-800 for noe som skal brukes noen timer, jeg rekker hverken å strikke eller hekle noe på den tiden vi har igjen til dåpen! Men jeg lurte på er det vanlig å ha navnene brodert forran på kjolen på den måten? Tenker dere det er rart å ha disse navnene på folk han ikke kommer til å bli kjent med på kjolen? Det er brodert både i rosa og blått -.- med navn og dato, greit det sikkert er koselig å ha på, men forran liksom? (Bilde kommer)
Vi er enige om at vi syntes det er helt malplasert å ha disse navnene forran på kjolen, men gidder ikke betale mellom 500-800 for noe som skal brukes noen timer, jeg rekker hverken å strikke eller hekle noe på den tiden vi har igjen til dåpen! Men jeg lurte på er det vanlig å ha navnene brodert forran på kjolen på den måten? Tenker dere det er rart å ha disse navnene på folk han ikke kommer til å bli kjent med på kjolen? Det er brodert både i rosa og blått -.- med navn og dato, greit det sikkert er koselig å ha på, men forran liksom? (Bilde kommer)