Dåpskjole!

Vi hadde dåp i går, kjøpte lillelam sin dåpskjole :-) syns den er råfin, og vi høstet mange komplimenter :-) (også er den ikke så stiv i pris)

Jeg sydde dåpskjole selv til min første, den skal selvsagt gjenbrukes til lillesøster. Må sette på nye bånd da, riktignok to jenter så det er rosa denne gangen også men båndet ble ganske stygt så jeg tok det av og kastet det. Vi døpte når frøkna var et halvt år så hun hadde begynt å putte alt mulig i munnen hehe :-)

Her er bilde av den, riktignok før sømmene er presset. Ikke verdens mest avanserte kjole men jeg fikk det i alle fall til. Valgte knæsj cerise farget bånd, da jeg ville ha noe annet enn det helt klassiske lyse babyrosa. Vurderte også lilla men fant ikke bånd med riktig farge. Kanskje jeg finner denne gangen :-)

Vedlegg

• 1005562_10151678834055050_823573773_n.jpg
    1005562_10151678834055050_823573773_n.jpg
    39,8 KB · Visninger: 19
Her er bilde av den, riktignok før sømmene er presset. Ikke verdens mest avanserte kjole men jeg fikk det i alle fall til. Valgte knæsj cerise farget bånd, da jeg ville ha noe annet enn det helt klassiske lyse babyrosa. Vurderte også lilla men fant ikke bånd med riktig farge. Kanskje jeg finner denne gangen :-)

Så fin! ❤️

Back
Topp