Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig!!
Okei, jeg har offisielt forelska meg i dåpskjolen deres!! Har din superflinke svigermor en oppskrift på denne?
Slenger meg på denneOkei, jeg har offisielt forelska meg i dåpskjolen deres!! Har din superflinke svigermor en oppskrift på denne?har en tante som veldig gjerne ville strikke noe fint til barnet i magen og lurte på hva jeg kunne tenke meg, jeg har vært ganske usikker frem til nå
![]()
Hihi, jeg hylte når svigermor viste den til meg også! Veldig fin og skiller seg ut fra alle andre.Okei, jeg har offisielt forelska meg i dåpskjolen deres!! Har din superflinke svigermor en oppskrift på denne?har en tante som veldig gjerne ville strikke noe fint til barnet i magen og lurte på hva jeg kunne tenke meg, jeg har vært ganske usikker frem til nå
![]()
Okei, jeg har offisielt forelska meg i dåpskjolen deres!! Har din superflinke svigermor en oppskrift på denne?har en tante som veldig gjerne ville strikke noe fint til barnet i magen og lurte på hva jeg kunne tenke meg, jeg har vært ganske usikker frem til nå
![]()
Slenger meg på denne![]()

Tusen takk!!
Der er den ja! Skulle akkurat til å linke!
Skal folk kjøpe ny eller arve dåpskjole? Kikka litt og falt veldig for denne. Kan arve, men litt lyst å starte egen tradisjon med ny kjole. Vis vedlegget 174123